Omg min adressbok är borta

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Omg min adressbok är borta

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 111

Ohh problemen hopar sig.Jag var övertygad att jag hade kopierat min adressbok när jag–>

Gick in med Iphonebrowser (kopierade hela root) Trodde jag men adressboken ligger under User/library och just library mappen saknas:eek:

jag vet att varje gång jag kopplar in Iphonen i itunes så säkerhetskopierar den telefonen så nu undrar jag

Finns det en kopia på min adressbok någonstanns?Isf hur får jag bara över adresserna utan att behöva återställa eller synca mer än just adressboken?
    Jag vill inte behöva jailbreaka den igen 🙁

min mage:rolleyes:

Freebo
    Member
    Post count: 4365

ja du, med de problem du har skulle jag nästan vilja rekommendera dig att lämnar tillbaka din telefon och använder en T610a 😛

annars kan du väl stänga av synkning av program, musik, foton m.m. och bara ha kontakt-sync påslaget? Adresserna ligger väl i din Windows Adressbok, Google Contacts eller Yahoo-adressbok….

Thewiruz
    Member
    Post count: 111

@freebo 43641 wrote:

ja du, med de problem du har skulle jag nästan vilja rekommendera dig att lämnar tillbaka din telefon och använder en T610a 😛

annars kan du väl stänga av synkning av program, musik, foton m.m. och bara ha kontakt-sync påslaget? Adresserna ligger väl i din Windows Adressbok, Google Contacts eller Yahoo-adressbok….

Ja jag är inte så van vid Apples efterblivna arbetsmetoder som tur är.Ja en vanlig lur sparar kontakterna när man syncar det har du rätt i:D

Och nä finns inget i Outlook,google osv så det är ju en jävligt bra lur mna köpt helt klart:mad:

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.