Front page › Forums › Övriga ämnen › Posta YouTube videor här!
-
AuthorPosts
-
[YOUTUBE]W9LkVsuLbxs[/YOUTUBE]
Hon är jätteduktig men jag kan bara inte sluta skratta när jag ser den här videon. 😀
David Letterman – Top Ten Questions to Ask Yourself Before Waiting in Line for the iPad
[YOUTUBE]KgN929Sfa94[/YOUTUBE]
ponyboy;63331 wrote:david letterman – top ten questions to ask yourself before waiting in line for the ipad[youtube]kgn929sfa94[/youtube]
hahaha så jävla skön han är!
Apple Makes Ellen Apologize For Airing Spoof iPhone Commercial.
[YOUTUBE]eRx_g1ljlUM[/YOUTUBE]
@ponyboy 64535 wrote:
Apple Makes Ellen Apologize For Airing Spoof iPhone Commercial.
[YOUTUBE]eRx_g1ljlUM[/YOUTUBE]
Den dagen folk gör PC-parodi på HTC-mobilerna och Microsoft kräver en ursäkt i direktsänd tv…
Seriöst, vad har hänt med Apple nu på senaste dem verkar helt arroganta och självmodiga.
Jag måste vara den trögaste här men jag har faktiskt missat att HW unlocks är så pass ‘enkla’. Nu verkar iofs den Turkiske killen i filmen ha plockat isär en del iPhones i sina dagar men det där ser ju inte alltför avancerat ut… hederlig EEPROM programmering 😀
[YOUTUBE]6dxM3ADO30M[/YOUTUBE]
@freebo 65829 wrote:
Jag måste vara den trögaste här men jag har faktiskt missat att HW unlocks är så pass ‘enkla’. Nu verkar iofs den Turkiske killen i filmen ha plockat isär en del iPhones i sina dagar men det där ser ju inte alltför avancerat ut… hederlig EEPROM programmering 😀
[YOUTUBE]6dxM3ADO30M[/YOUTUBE]
Särskilt när han inte stänger av iPhonen innan han skruvas isär den.
Sköna snubbar, japaner måste ju vara världens coolaste människor! 🙂
[YOUTUBE]xgZKjJt-TkU[/YOUTUBE]
He’s a witch now? =)
Oki detta har inget med iPhone att göra men den är SICK, som hämtat från Star Trek.
Kinect.
[YOUTUBE]p2qlHoxPioM[/YOUTUBE]@ponyboy 67814 wrote:
Oki detta har inget med iPhone att göra men den är SICK, som hämtat från Star Trek.
Kinect.
För 3 år sedan hade jag sagt 2095 men idag säger jag 2012…
Jag kan riktigt se oss stå där och förtvivlat försöka skruva ut hjulmuttrar och sabba varvtider, tröstlöst stå och försöka få den där puckade kameran att inse att jag faktiskt HAR kickat iväg fotbollen och att jag faktisk växlade ned och inte upp :rolleyes:
@freebo 67820 wrote:
För 3 år sedan hade jag sagt 2095 men idag säger jag 2012…
Jag kan riktigt se oss stå där och förtvivlat försöka skruva ut hjulmuttrar och sabba varvtider, tröstlöst stå och försöka få den där puckade kameran att inse att jag faktiskt HAR kickat iväg fotbollen och att jag faktisk växlade ned och inte upp :rolleyes:
videon ovan var en vision dom hade förra e3, also inget är nåt dom hade gjort.
milo som visades samtidigt sades vara äkte, men är bevisligen delvis/helt fake.
dom gjorde en visning nu på e3 med en starwars grej som tydligen var en som spelade med precis som milo. sen noterar vi på flera spel som visades att det är en tydlig delay på kanske en halv sekund. och dom som inte är delay på där det annars varit det funderar man på att om det fake med. fact, ms har fakade video med deras kinect. frågan är bara hur mycket.nåt jag gillar dock är face recognision . smidigt, voice med förstås, men det kan göras på vilken plattform som helst med mick. då det är ren mjukvara + mick.
att kamera kan följa personer som rör på sig.
och att den kan se vilket håll du tittar åt vilket kan leda till att du titta åt sidan i bilen när du kör genom att tilta huvudet lite åt sidan. samma sak med fps. finns såna till pc, men dom är dyra.det finns en mängd spel som säkert precis som wii fungerar jätte bra, men den där videon ovan kommer dom inte kunna nå till med denna kombination av hårdvara och mjukvara.
och vem kan se sig hålla upp händerna utan att hålla i nåt för att styra en bil?
Hahaha.. Senior Vice President of the 2nd Camera! 😀
[YOUTUBE]26ELpS3Wc4Q[/YOUTUBE]
sjukt bra gjort =)
haha
“Clearly, the best way to re-invent any product is to add a 2nd camera”
Rob Mansfeld
Vice President 2nd CameraVisst, troligen bara jag som blivit fanatiskt för spelet portal
(enligt mig en av dom bästa, om inte det bästa pusselspelet någonsin)
men att det kommer en tvåa gjorde mig så himla lycklig!
vet inte om denna tråd har någon regel om att det endast får handla om
apple eller om ikke relevanta klipp är okey också
teaser
[YOUTUBE]VktwtCmZsx4[/YOUTUBE][YOUTUBE]E70_Svk1qmE[/YOUTUBE]@freebo 70054 wrote:
Har tittat på så många jämförande videos mellan dessa två telefoner och iphone slog HTC varje gång, okej HTC va ibland någon milisekund på att ladda, men browsing experience och allt sånt sög, för att inte nämna att androids “app store ” inte har kommit i samma våglängd som apples.
HTC —> buissnes phone för jättar
iPhone 4
> Telefon för allaDenna var lite kul :laugh:
[youtube]Tn-YesqzvNk[/youtube]
[YOUTUBE]JK37dysPPzU&NR=1[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]buF8_T9gRIU&[/YOUTUBE]
Saurik, Cydias skapare talar om iP4 jailbreak
[YOUTUBE]aZba_sgnGQw[/YOUTUBE]
Varför ipad inte kommer ersätta vanliga tidningar:
[YOUTUBE]YfFfqMR6uK0&feature=player_embedded[/YOUTUBE]
Vet inte om nån hunnit titta på denna men det är gannska roligt…
mod får gärna flytta den om den ska vara annanstans[YOUTUBE][/YOUTUBE]@iPhoneReservdelar.se 79287 wrote:
Vet inte om nån hunnit titta på denna men det är gannska roligt…
mod får gärna flytta den om den ska vara annanstansDärför man aldrig köper nå fake ;D.
Denna är också rätt så rolig :).
[youtube]JHuZ-5HLivo[/youtube]
Sök på youtube efter “iPhone funny apps” så kommer ni att se ett par riktigt freaky grejer!
HAHA Detta är ett måste se klipp!
[YOUTUBE]noe3kR8KqJc[/YOUTUBE]
[YOUTUBE]9U8CZAKSsNA[/YOUTUBE]
1945-1998, totalt 2053 atombomber testade
1blink = en explosionhur mycket fakta detta är. vet jag inte
[YOUTUBE]cTVtvPEKLAU[/YOUTUBE]
Party party!
Jävligt häftigt!
[YOUTUBE]bBQQEcfkHoE[/YOUTUBE] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.