Precis köpt 3gs, hjälp!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Precis köpt 3gs, hjälp!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hej!

Jag vet inte om det är för att jag är väldigt blond eller bara dum =)
    Behöver lite hjälp (utan att bli idiot förklarad tack).

Har köpt mig en fin vit iphone från telia o har tagit ner lite appar o sådär men inte mer..

Hur funkar itunes?
    Alla skirver att “det fixar du i itunes” men jag förstår inte, där finns ju bara musik o sånt?

Kan man få en bakgrund bakom apparna?

Kan man ladda över musik/bilder från datorn till telefonen eller är det låst?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Du kan inte skaffa en bakgrund bakom apparna utan jailbreak. Det mesta fixas i iTunes, låtar,film,kontakter och säkerhetskopiering av dina filer (sker automatiskt). Att föra över musik från iTunes till iPhone är det enda som funkar när det gäller att föra över musik utan jailbreak. Hur du gör ser du här: Synkronisera musik till iPod eller iPhone

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Lånar tråden för en fråga som kan kopplas till ditt problem: Jag ska köpa 3gs men förstå inte hur det går till att köpa en app som ex doodlejump, kan någon ledigt och lätt förklara?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@mrsmart 63459 wrote:

Lånar tråden för en fråga som kan kopplas till ditt problem: Jag ska köpa 3gs men förstå inte hur det går till att köpa en app som ex doodlejump, kan någon ledigt och lätt förklara?

Se länk:
    Apple – iPhone – Lär dig alla funktioner i nya iPhone.

mrsmart
    Member
    Post count: 287
    DaughterOfRock
    Member
    Post count: 5

@steffeiphone 63456 wrote:

Du kan inte skaffa en bakgrund bakom apparna utan jailbreak. Det mesta fixas i iTunes, låtar,film,kontakter och säkerhetskopiering av dina filer (sker automatiskt). Att föra över musik från iTunes till iPhone är det enda som funkar när det gäller att föra över musik utan jailbreak. Hur du gör ser du här: Synkronisera musik till iPod eller iPhone

Tack =)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.