Problem att uppdatera till 2.2.1

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem att uppdatera till 2.2.1

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Tja!

Jag har en helt vanlig 3G lur som inte är meckad med på något sätt. Den synkar jag mot iTunes av senaste snitt utan problem. När jag vill uppdatera från 2.2 till 2.2.1 så snurrar den hämtning en längre stund innan den avslutar med ett meddelande: “Problem uppstod vid hämtningen av iPhone-programvara för iPhone-enheten NNN. Nätverksanslutningen kopplades ned på grund av en tidsgräns.”

Är det någon som har en idé om hur man kan lösa problemet?

Förväntansfull.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Fortsätt försöka!Det är sannolikt inte fel på din dator eller telefon,bara en överbelastad server eller uppkoppling,vänta en stund och prova igen,det ska gå!

Snwstrm
    Member
    Post count: 2

Jag har försökt ett antal gånger. Antagligen sedan uppdateringen kom ut för ett antal månader sedan. Alltid med samma resultat. Det är väl först som jag tröttnat och hittat program som kräver 2.2.1, som jag verkligen försökt ta till några åtgärder för att försöka lösa det.

Jag är väl lite rädd att den efterlängtade version 3 ska drabbas av samma öde? 🙂

steffe
    Member
    Post count: 2452

Verkar vara din uppkoppling som strular,vad har du för internetuppkoppling i datorn?
    Uppdateringar från apple kräver bredband.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.