Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Problem med 3GS
-
AuthorPosts
-
hmm när jag starta itunes så råka jag klicka på uppdatera os från 3,0 till 4,0 och då försvann allt som jag hade när den va jailbreakad kan man återställa på nått sätt ?
tacksam på snabbt svar
är inte så kunning inom detta 😉
Dina apps du tankat gratis eller köpt från AppStore finns kvar om du syncat för inte allt för länge sedan. Ditt Cydia och det finns inte kvar, dock när jag återställde för någon vecka sedan och sedan jailbreakade fanns alla mina sources där m.m. men jag vet inte hur det är för dig, och eftersom det inte finns något jailbreak till 3GS så kommer du inte få tag på det tills det kommit ut. Har du en 3GS eller 3G?
@jockel 68697 wrote:
Dina apps du tankat gratis eller köpt från AppStore finns kvar om du syncat för inte allt för länge sedan. Ditt Cydia och det finns inte kvar, dock när jag återställde för någon vecka sedan och sedan jailbreakade fanns alla mina sources där m.m. men jag vet inte hur det är för dig, och eftersom det inte finns något jailbreak till 3GS så kommer du inte få tag på det tills det kommit ut. Har du en 3GS eller 3G?
jag har 3 GS
Får jag fråga en sak? 😛 försvann alla kontakter, sms, bilder, filmer och musik när du fick 4,0? /jibbson 🙂
jibbson;68956 wrote:får jag fråga en sak? :p försvann alla kontakter, sms, bilder, filmer och musik när du fick 4,0? /jibbson 🙂inlägg raderad, se inlägget nedan!!
Förbjudet att diskutera allt som har med pirat kopiering eller crackade apps att göra, läs paragraf 8 i forums teglerna. Se detta som en mild varning, nästa gång blir det tillfälligt avstängning, gången efter total bann!
/Ponyboy@jockel 68974 wrote:
Förbjudet att diskutera allt som har med pirat kopiering eller crackade apps att göra, läs paragraf 8 i forums teglerna. Se detta som en mild varning, nästa gång blir det tillfälligt avstängning, gången efter total bann!
/PonyboyVad har om kontakterna och all media blir kvar eller inte efter uppdatering till 4,0 med piratkopiering att göra?
EDIT: fel av mig! Tolkade det som att det var min fråga som bröt mot reglerna!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.