Problem med knapparna på iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med knapparna på iPhone

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Igår slog det bara till, jag kunde inte sätta på min iPhone. Trodde så klart att batteriet hade dött men det hade det inte. Problemet är att jag inte kan sätta på iPhonen eller gå ifrån vänteläge till vanligt läge. Viloläge/på/av knappen fungerar som den ska när telefonen är på men när man går ur den så slutar den fungerar. Detsamma gäller för home-knappen när man ska gå tillbaka till vanligt läge ifrån viloläge. Just nu är jag tvungen att synkronisera i iTunes för sätta på telefonen.

Någon som har varit med om något liknade? :confused:

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Hände mig med och jag fick återställa telefonen i iTunes och den har inte krånglat sen dess… Prova avinstallera program i Installer som kan tänkas ställa till det.

Robs
    Member
    Post count: 2

@iPhoneinfo.se 4946 wrote:

Hände mig med och jag fick återställa telefonen i iTunes och den har inte krånglat sen dess… Prova avinstallera program i Installer som kan tänkas ställa till det.

Nu började den helt plötsligt fungera igen efter att jag hade laddat den en stund. Återställer du telefonen så måste du väl låsa upp den igen? Finns det några speciella program som du syftar på i installer? :rolleyes:

criille
    Member
    Post count: 25

Hade sammafel, vettefan vad de är för något. Men jag trodde också att problemet va löst när jag ladda den. Men sen märkte jag att VARJE gång du får lite batteri hänger sig telefonen i sleep läget (att de inte går att “unlocka”.) Så jag fick lov att lösa det genom att återställa telefonen :/

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.