Problem med prillans ny iPhone 4! Hjälp :(

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med prillans ny iPhone 4! Hjälp :(

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

HEJ!
    Köpte en iPhone 4 idag på Tele2. Efter att campat utanför butiken i 4 timmar kom leveransen tillslut! Dock så hann typ 10 stycken ställa sig i kö före mig som så klart alla skulle köpa iPhone. Så fick köa i typ 15 minuter innan det blev min tur. Skrev under papperen och glad som fan skuttade jag hem och skulle prova den.

Aldrig ägt en iPhone förut (visste dock att den måste aktiveras) startade mobilen och möts av en slide, usbkabel samt iTunes bild.
    Pluggade in telefonen i datorn och inget händer. Den failar tydligen med några drivrutiner. Försöker ca 2 ggr till och iTunes går igång.
    Möts av ett meddelande där det står något om att telefonen inte känns igen. Googlar på felet och ser att andra haft samma problem och löst det genom att återställa telefonen.
    Följer anvisningarna, iOS 4.1 laddas ner och skall installeras. Den jobbar en stund, telefonen startas om och ett äpple samt en “loading bar” dyker upp. Här stannar den. Det står till en stund och sedan kommer felmeddelande “1611” upp i iTunes.
    http://img696.imageshack.us/img696/2429/iphone.png

När jag nu startar telefonen har sliden försvunnit och iTunes säger att jag måste återställa.

Har även provat i “DFU” mode samt provat alla mina USB portar och installerat om iTunes komplett genom att ta bort alla filer och regnycklar med “revo uninstaller”

ARGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

//En arg Logz

P.S
    Kör windows 7 x64

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.