Problem med winterboard

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem med winterboard

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 132

Hej jag hade hämtat en thema till winterboard och den har alltid funkat men när jag skulle byta themat till den normala så blev vädericonen helt annorlunda så jag använde iwep change och det gick men sen när jag bytte tillbaka till mitt tema så funkade den men då har röstverktyget kvar sin normala icon den har allso inte ändrats som alla andra varför????

här är mitt tema: http://iwatcher.net/shot/a8f05639557855ccbad3d5f805104712-320×480.png

som ni ser så har alla iconer ändrats fasst på min så har rösticonen inte ändrats. Men den har den gjort förut? det går inte häller att köra iwep change på den

Kingmiran
    Member
    Post count: 122

Har ett typ samma problem. Väder iconen har ändrat bakgrund utan anledning och det står ej väder under. Testade iwep cache men den funkar ej för 4.2.1.

Hej jo jag instalerade tinyumbrella på min dator och i slutet stog det att det var klart men jag hittar inte tinyumbrella? Fick ej någon icon på skrivbordet. Den har instalerats men vet ej hur jag jag startar den eller om den ens finns?

Sen undrar jag okså, Jag har en iphone 4 med version 4.2.1 och vill uppdatera den till den senaste versionen när ett untenthded jailbreak kommer. Måste jag ha tinyumbrella om jag använder redsnow eller Pwnagetool för att jailbreaka samma ios som jag har nu eller nyare på min mac?

Och en fråga till. Jag vill inte uppdatera mitt baseband 03.10.01, så att jag kan låsa upp den då det kommer en unlock. Men kommer inte iphonen att krångla om jag uppdaterar den till senaste ios då jag inte använder ultrasnow än och har ett annat baseband?

Tack för svar jag hoppas du kan vara på mina frågor Ska jailbreaka alla mina vänners iphone i skolan så vill veta lite hur det ligger till

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.