Problem när jag surfar

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Problem när jag surfar

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Tja
    Jag har haft min iphone nu ett tag men den senaste tiden har jag märkt att jag inte kan logga in på olika sidor, (med id och lösen) när jag är ute och surfar. När jag trycker logga in så hoppar sidan bara tillbaka till startsidan. Är detta någon känner igen? Och vad kan problemet vara? :mad2:

MVH Jocke

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Jag vet vad du talar om, detta händer mig också. Du loggas in men det syns inte förrän du väljer en meny/funktion. T.ex. när jag loggar in i iphoneinfo.se så hoppar den tillbaka till gamla sidan och det står att jag inte är inloggad. Om jag då väljer att trycka på en av menyerna (som Våra regler) kommer jag in i sidan inloggad, sen kan jag fortsätta surfa på sidan inloggad. Jag vet inte vad det beror på men det är väldigt irriterande.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Off topic men är det fler än jag son får trycka två ggr på SÖK här på iphoneinfo.se för att kunna söka? 1a försöket slirar liksom till lite…

Detta verkar bara gälla Safari på iPhone

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@freebo 56987 wrote:

Off topic men är det fler än jag son får trycka två ggr på SÖK här på iphoneinfo.se för att kunna söka? 1a försöket slirar liksom till lite…

Detta verkar bara gälla Safari på iPhone

Gäller alla tryck saker. Om man ska kolla medelanden och söka så stängs rutan ned när man börjar skriva..

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@h3nr11k 57029 wrote:

Gäller alla tryck saker. Om man ska kolla medelanden och söka så stängs rutan ned när man börjar skriva..

ok, jag ska jaga på den där late administratören… (😮)

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.