Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Rebelsim Card samt Jailbreak med Quickpwn HJÄLP
-
AuthorPosts
-
Hej gott folk
Har precis fått mitt rebelsim card, undrar om man behöver jailbreaka det innan man kan köra igång?
Samt att jag kan inte jailbreaka då det hela tiden kommer upp ett meddelande när jag den laddar ner i sekunderna: Your device has been connected in wrong mode. This can be caused by incorrect following of the instructions, or a faulty Usb connection. PLease try again,
Har dock provat med två olika usb uttag.
Jag köpte denna iphone i förrigår. Och har uppdaterat den till 2,0 genom itunes.
Använder: UpdatesiPhone1,2_2.1_5F136_Restore.ipsw när jag försöker jailbreaka.
Sen med jail break så försöker jag hitta en proper GUIDE
Har inte förståt riktigt vad jag skall göra med mitt simkort, Inte när jag skall använda den klipparn utan förarbetet innan.SNÄLLA KAN NÅGON HJÄLPA MIG.
VORE YTTERST TACKSAM.
Har försökt läsa på forumet men har inte fått något riktigt bra svar ÄN.
MVH
Behövdes de verkligen två trådar för de här?
Hoppas du förstår att jag inte gjorde två trådar för detta. Blev lite fel på mitt internet därför blev det så.
Ganska onödigt att kommentera det dock.
Hoppas du förstår att jag inte gjorde två trådar för detta. Blev lite fel på mitt internet därför blev det så.
Tog bort din andra tråd.
Jailbreaka telefonen innan du stoppar RebelSIMet i den. Bara att ansluta iPhonen till datorn och köra senaste QuickPwn, och följa instruktionerna i programmet. Busenkelt!
Sen kör du in ditt RebelSIM + ditt SIM-kort.
Tog bort din andra tråd.
Jailbreaka telefonen innan du stoppar RebelSIMet i den. Bara att ansluta iPhonen till datorn och köra senaste QuickPwn, och följa instruktionerna i programmet. Busenkelt!
Tog bort din andra tråd.
Tack.
Har dock redan försökt göra det, funkar fortfarande inte.
Tack.
Tack.
För en alldeles utmärkt guide på hur du gör detta, se iClarified’s hemsida på iClarified – Tutorials
😉
För en alldeles utmärkt guide på hur du gör detta, se iClarified’s hemsida på iClarified – Tutorials
😉
😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.