Rebelsim släpper ny mjukvara. v71 !

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Rebelsim släpper ny mjukvara. v71 !

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 201

För er som inte får mailupdate 🙂 !

” Vi har fått ganska mycket respons på att vi slutat sälja BETA-mjukvaror till Rebelsim. Vår tanke var att skydda kunden så de får något som fungerar riktigt bra istället för att ha något som inte fungerar för alla. Det visade sig att de flesta kunder ville trots detta ha möjligheten att välja BETA-mjukvarorna och ta smällen att det kanske inte fungerar för dem.

Vi har lyssnat på våra befintliga och blivande kunder och säljer återigen kort med testmjukvaror. Det är precis som tidigare på ert eget ansvar. Ni har fått info om att det inte helt säkert fungerar för alla och vi kan inte ta tillbaka dessa kort.

Rebelsim släppte nyligen mjukvaran v72i BETA. Den har visat sig fungera för riktigt många, dock inte tillräckligt underlag för att göra den till en stabil version. Men det är denna som vi kommer sälja för de som har Iphone med 2.2 eller 2.2.1.

Rebelsim No Cut är åter i lager. Likaså programmerare. Vi har även fått tag i ett antal programmerare som fungerar för 64-bitars operativsystem och Vista! Den skall även fungera med MAC om man kör en Windowsemulator enligt Rebelsim själva. “

Vad tror ni ?, hoppas den funkar bättre än den skiten jag har nu iaf ( v.61 )
    Ngn som har lust att uppdatera åt mig, har ingen programerare ! bor vid västra götalands regionen ! 🙂

Lindhardsen
    Member
    Post count: 304

@bmode 33328 wrote:

Vad tror ni ?, hoppas den funkar bättre än den skiten jag har nu iaf ( v.61 )
    Ngn som har lust att uppdatera åt mig, har ingen programerare ! bor vid västra götalands regionen ! 🙂

Tillåt mig att vara tveksam. Det finns en anledning att de 2 stora Rebelsim återförsäljarnan i Sverige har lagt ner detta:
    Fram till version 72, har det inte fungerat bra med de svenska operatörerna!

Hoppet är jo som bekant det sista som lämnar kroppen, men i fallet Rebelsim gav jag upp för länge sen.

Lycka till med betatestningen!

steffe
    Member
    Post count: 2452

Jaa du,varför är det bara små é-handelsbolag som säljer simadaptrar?
    Om dom verkligen funkade så skulle väl elektronikvaruhus och teleoperatörer sälja dom?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@bmode 33328 wrote:

“Den skall även fungera med MAC om man kör en Windowsemulator enligt Rebelsim själva. “

Stör mej alltid på detta -.- Att inte folk lär sej att det heter Mac! :mad2:

Det vore ju som att säga “Jag har en Pc med WINDOWS hemma” 😛

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.