Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Safari stänger ner sig själv..?
-
AuthorPosts
-
När jag är inne på vissa sidor som Aftonbladet eller Expressen i några minuter så stänger safari ner sig själv så jag kommer tillbax till menyerna. Varför? Någon mer som det hänt likadant för?
Verkar vara ett vanligt problem att Safari kraschar med senaste firmware 2.1. Själv har jag inte upplevt det, men ett par här på forumet har gjort det.
Har hänt för mig en gång än så länge, och det efter uppgradering till 2.1.
För mig var det på mobil.dn.se
Händer titt som tätt för mig. Främst när jag surfar på lite större sidor och lyssnar på musik samtidigt. Jag antar att den får minnesproblem och prioriterar musiken före safari.
händer ganska regelbundet för mig också.. Kan vara för att den inte klarar av för många saker på en sida eller nått.. Minnes problem som nämt ovan kanske…
Det händer betydligt oftare för mig att safari kraschar med 2.1 än det gjorde med 2.02 … och telefonen hänger sig väldigt ofta , konstigt
samma här, safari krashar ramdom, väldigt ofta ibland, då brukar man kunna starta om telefonen så löser det sig, men så ska det inte behöva vara kan man tycka
Min safari stänger ner sig direkt när jag öppnar den. lite hjälp snälla
@habbohotel 58457 wrote:
Min safari stänger ner sig direkt när jag öppnar den. lite hjälp snälla
testa reboota iphonen. Håll inne power+homeknapparna tills det vita äpplet dyker upp.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.