Safe mode på Springboard

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Safe mode på Springboard

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 285

Installerade Clippy på tjejens iPhone och tänkte starta om telefonen efteråt så att det inte skulle vara nå problem.
    Det gick dock inte, utan kom tillbaka till min homescreen efter att jag hade hållt i lock-knappen i ett par sekunder och slidat “stäng av…”

Dår får jag upp ett meddelande, högst upp i min statusbar stod det Safe mode och så stod det massa text och så längst ner i en pop-up bubbla stod det, cancel, nått mer och att man kunde gå ur Safe mode. Jag gick ur och startade om.
    Men någon sånthär har aldrig hänt förut. Har det med Winterboard eller är det iPhonen i sig som har ett sånt Safe mode?

Edit: Googlade först på det men hittade inget, därmed tråden här, men sökte på fel så här är en bild iaf:

Pear
    Member
    Post count: 322

de e väl bara göra som den säger? :S eller om du når Cydia i Safe Mode, ta bort clippy, reboot.

Vilken FW kör du på? om du kör typ 2.0 lr 2.1 kanske de finns ngn bugg på senaste clippy som gör att de inte fungerar?

steffe
    Member
    Post count: 2452

En massa text?Hade du läst den och tänkt lite så kanske du inte fått problem.
    Ska man ha jailbrejk så ska man nog helst veta vad man gör,eftersom programvaran i telefonen blir lite instabil av brejket.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.