Front page › Forums › Köp & Sälj › Säljes: Gevey micro sim till Iphone 4 låser upp din IPHONE
-
AuthorPosts
-
Säljer gevey micro sim till Iphone 4 detta kort låser upp din operatörslåsta iphone 4. Stödjer följande:
firmware 4.1 (baseband 02.10.04)
firmware 4.2.1 (baseband 03.10.01)
firmware 4.3(baseband 04.10.01)Kortet är helt nytt och i förpackning, skickas till köparen kan även hämtas upp om köparen bor nära Jönköping. Skicka ett PM till mig om ni har frågor eller om ni vill lägga en bestälning.
PRIS: 250kr inkl frakt.
Vad släpper du för garantier på att det fungerar osv?
Hakar på här lite, vi komemmer under nästa vecka att få in korten, efter lite testande så släpper vi de i webshopen. Hos oss är det alltid 1 år garanti (korten kommer dock förutsätta vissa ios eller baseband)
@iPhoneReservdelar.se 90615 wrote:
Hakar på här lite, vi komemmer under nästa vecka att få in korten, efter lite testande så släpper vi de i webshopen. Hos oss är det alltid 1 år garanti (korten kommer dock förutsätta vissa ios eller baseband)
Vad händer om man skulle ha rätt baseband och följa instruktionerna och sedan så blir telefonen ändå obrukbar..?
Ansvarar ni för det?
Vill inte sätta dit dig Esmir. Det är bara en viktig fråga. Jag kan lova dig att folk kommer att maila dig efter de köpt den och säga att de vill ha en ny telefon för att gevey simkortet har förstört telefonen.
Vi kommer att testa gavey innan vi börjar sälja de, Kortet kan inte sabba telefonen, det värsta som kan hända är att det inte fungerar, och då tar vi tillbaka kortet.
Med mindre att korten har blivit virtuella, så finns det alltid en risk att de fastnar i telefonen!
Detta hände alldeles för ofta när jag håll på med RebelSim/Gevey för några år sedan, och jag upplever det som att det är ännu mindre plats i en iP4 än det var i 3G!Så att kortet inte kan sabba telefonen är rent bullshit. Om du vill tjena lite snabba cash och hjälpa de stackare som inte kunnat låta bli att uppgradera sina telefoner, så var åtminstone ärlig och säg att det finns en faktisk risk att kortet kan fasta i telefonen!
Kortet kan fastna i telefonen, om man tar det lungt och pillar ut det, så går varken telefonen eller kortet sönder. Sedan kan man ju säga att man definintivt inte ska byta och plocka ut kort för offta, speciellt på 3G 3GS som har en plast “flip” som kör ut kortet, väldigt klen konstruktion och bara tidsfråga innan den ger med sig även utan gevey rebel.
Vi har nu fått Gevey Sim Unlock iPhone 4 – iPhoneReservdelar.se Reservdelar och Service till din iPhone Glasbyte LCD Displaybyte
Testat lite och kortet fastnar inte i telefonen om man följer instruktioner och inte är våldsam.
Lite sunt förnuft rekomenderas varmt vid användadet av dessa lösningar 🙂 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.