Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › SE W850 kontakter till ip4, hur?
-
AuthorPosts
-
Hallå!
Försöker hjälpa en vän att importera sina Sony Ericsson W850 kontakter till sin nya ip4.
Men detta går mindre bra…någon som har någon bra lösning?
Har lyckats exportera kontakterna från SE telefonen men då är de i format namn.contact och dessa får jag ej in i varken MS Outlook eller iTunes.I värsta fall blir det väl att skriva in kontakterna manuellt men finns det något lättare sätt tro? Har sökt men finner inget vettigt 🙁
Tack på förhand!
poker wrote:Hallå!
Försöker hjälpa en vän att importera sina Sony Ericsson W850 kontakter till sin nya ip4.
Men detta går mindre bra…någon som har någon bra lösning?
Har lyckats exportera kontakterna från SE telefonen men då är de i format namn.contact och dessa får jag ej in i varken MS Outlook eller iTunes.I värsta fall blir det väl att skriva in kontakterna manuellt men finns det något lättare sätt tro? Har sökt men finner inget vettigt 🙁
Tack på förhand!
Spara dem på sim kortet sen går du in i iPhonen inställningar-epost,kontakter,kalendrar lite längre ner där finner du importera sim kontakter.
@mevvan 85162 wrote:
Spara dem på sim kortet sen går du in i iPhonen inställningar-epost,kontakter,kalendrar lite längre ner där finner du importera sim kontakter.
Nackdelen med import är att har du fler nummer på en kontakt kommer bara ett av numrena med.
Det hände mig när jag importera på en 3G 8gb. Hade då firmvare 3.1.2.JonneRacer wrote:Nackdelen med import är att har du fler nummer på en kontakt kommer bara ett av numrena med.
Det hände mig när jag importera på en 3G 8gb. Hade då firmvare 3.1.2.Jag är inte helt hundra men jag TROR det problemet är löst nu 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.