Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Seg 3g med 4.0 möjligt med 3.0 igen?
-
AuthorPosts
-
Hej, 4.0 har gjort min iphone väldigt väldigt väldigt seg, går det att återställa till en 3.? version och låsa upp den också? isåfall vart hittar jag en guide?
@fangorn 71860 wrote:
Hej, 4.0 har gjort min iphone väldigt väldigt väldigt seg, går det att återställa till en 3.? version och låsa upp den också? isåfall vart hittar jag en guide?
Du behöver ingen guide, ladda ned t.ex 3.1.3 från iPod, iPhone and iPad Firmware Download
Håll ned Shift-tangenten och klicka på återställ i iTunes så återställer du din 3G iPhone till 3.1.3.
@freebo 71871 wrote:
Du behöver ingen guide, ladda ned t.ex 3.1.3 från iPod, iPhone and iPad Firmware Download
Håll ned Shift-tangenten och klicka på återställ i iTunes så återställer du din 3G iPhone till 3.1.3.
jailbreakar jag med redsn0w som vanligt sen?
funkade inte, står. Iphone-enheten ##### kunde inte återställas eftersom filen med fast programvaran inte är kompatabel.
och nej jag är inte efterbliven det stod exakt så.
Så du menar att en efterbliven hade hittat på en sådan error-text? :S
Det har ingeting meditunes att göra? min nuvarande version är för ny för att installera en 3.0 tex. om jag uppdaterar till en ny programvara på en annan dator funkar ju inte iphonen på ett gammalt itunes tex.
Funkar inte för mig heller, får fel 1015
Har en 3G med 4.0 men vill byta till 3.1.3 igen för den blev så slö tyckte jag.@bjornsson 72056 wrote:
Funkar inte för mig heller, får fel 1015
Har en 3G med 4.0 men vill byta till 3.1.3 igen för den blev så slö tyckte jag.Ladda hem Recboot om du har en mac.
Den tar iphonen ur recovery mode.
How to Downgrade Your iPhone 3Gfrom iOS 4 to iOS 3.1.3@jonneracer 72085 wrote:
Ladda hem Recboot om du har en mac.
Den tar iphonen ur recovery mode.
How to Downgrade Your iPhone 3Gfrom iOS 4 to iOS 3.1.3Funka kanon, tackar =)
Finns det liknande för windows användare?
@bjornsson 72236 wrote:
jag körde på windows
Jag har fortfarande samma problem att när jag sätter Iphonen i DFU mode och ska återställa så kommer samma felmeddelande upp. i min ilska gjorde jag det fantastiska draget att uppdatera till 4.1. jailbreak/unlock kört?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.