Skicka SMS från datorn, via iPhone!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Skicka SMS från datorn, via iPhone!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hejsan,

Jag tycker det e segt att knappra på iPhonen å skriva SMS när man ändå sitter vid datorn, hade vart bättre om jag kunde skriva dom direkt på datorn och skicka dem med iPhonen. Finns det nån lösning på detta?

Till min Nokia kunde man skicka, ta emot, läsa sms, mms med Nokia PC Suit.. Det var riktigt grymt! Speciellt när man har FlatRate SMS/MMS vilket jag har…

/Jesper

Kingmiran
    Member
    Post count: 122

@admiralganja 81578 wrote:

Hejsan,

Jag tycker det e segt att knappra på iPhonen å skriva SMS när man ändå sitter vid datorn, hade vart bättre om jag kunde skriva dom direkt på datorn och skicka dem med iPhonen. Finns det nån lösning på detta?

Till min Nokia kunde man skicka, ta emot, läsa sms, mms med Nokia PC Suit.. Det var riktigt grymt! Speciellt när man har FlatRate SMS/MMS vilket jag har…

/Jesper

Hej du kan använda robert.se och så skriver du in ditt nummer som avsändar namn. Enkelt och lätt

AdmiralGanja
    Member
    Post count: 2

Det är ju rena rånet att använda den tjänsten… Särskillt eftersom jag skickar helt gratis med min telefon. Hoppas ingen är så dum att dom använder den tjänsten…

tack ändå…
    /j

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.