skillnad?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 165

hej!
    va e de för skilland på den iphone telefonen som finns nu, och på den nya? är lite ny på området :rolleyes:

snook
    Member
    Post count: 2190

@emmiphone 36875 wrote:

hej!
    va e de för skilland på den iphone telefonen som finns nu, och på den nya? är lite ny på området :rolleyes:

Den ska vara 50 – 70 % snabbare enligt tester.
    Den har röststyrning.
    Den har kompass.
    Den finns i 32 GB.
    Den har bättre kamera. 3 megapixel
    Den kan filma.
    Den vill man ha.

Mycket den

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Glöm inte auto-fokus på kameran och bättre grafik-möjligheter 😛

berne88
    Member
    Post count: 85

lånar tråden lite:D

finns de någo som har satt pris på den eller rikt pris i alla fall?

carpe
    Member
    Post count: 904

@berne88 36896 wrote:

lånar tråden lite:D

finns de någo som har satt pris på den eller rikt pris i alla fall?

nööpp!

stickaaan
    Member
    Post count: 259

@carpe 36907 wrote:

nööpp!

Enligt rykten som jag har fått höra av min kompis som jobbar på Tre (3), så kommer dom att sälja iPhone för mellan 0-1000kr om man tecknar deras abonnemang som kostar 399kr/månad i 18 eller 28 månader 🙂
    MEN!

RYKTEN!

carpe
    Member

Det var väl det ryktet som jag skrev i rätt tråd om abonnemanger till nya 3GS hos Tre.

stickaaan
    Member
    Post count: 259

@carpe 37171 wrote:

Det var väl det ryktet som jag skrev i rätt tråd om abonnemanger till nya 3GS hos Tre.

Japps, men jag har snackat med mina kompis som jobbar på Tre. Han sa att det förmodligen kommer bli detta. Det var dock inte klart om det var på 18 eller 24 månader. Sen är det ju inte alls säkert det blir detta, men man får ju hoppas 😀

generuss
    Member
    Post count: 285

Telefonen i sig kommer att kosta ett par tusen hos 3 (TRE) hur man än tar det och vilket abbonemang men än tar, tillochbörja med, så är det ju såklart. Kolla bara på HTC magic dom tog in.. DAMN alltså vilket skönt pris. HTCn har ju gått ner i pris nu men lätt att iPhonen kommer kosta!

carpe
    Member

Snackade med säljchefen hos Tre. Och han kunde garantera att dom skulle ha de bästa priserna om man jämför med dagens operatörer. Fast dom har ju iofs. alltid haft bäst pris på telefoner. Och det där med att “iphonen kommer att kostar ett par tusen hur man än tar det” stämmer väl visserligen, men det är likadant hos alla, förutom att hos tre, där får du även använda hela månadsbeloppet.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.