Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Skillnaden mellan iPhone 2G och 3G
-
AuthorPosts
-
Tjena, undrar bara om jag märker någon skillnad om jag skulle använda 3g telefonen eller 2g telefonen?
Nu bryr jag mig inte om föra över trafik osv via 3g. Menar programvara mer om firmware 2.0 gör att 2g är som 3g programvare mässigt.Iphone 3G har som sakt 3G, och gps. baksidan är gjord i plast.
Det är skillnaderna mellan iphone 3G och iphone 2G.Hur är det med att 3g:n har iTunes och app store?
Kan man ladda ner från app store till 2g:n?Men jag kanske är borta men är batteritiden bättre än 2g?
Det är absolut ingen skillnad på varken högtalare eller kamera, de är identiska i 2G och 3G.
@iphone77 7927 wrote:
Det är absolut ingen skillnad på varken högtalare eller kamera, de är identiska i 2G och 3G.
Ingen skillnad på högtalarna? Jag jämförde två iPhone 3G’s med två iPhone 1.0’s och båda 3G-versionerna hade mycket bättre högtalare. Jag hade en 1.0 innan och var alltid missnöjd över högtalarna, men nu är jag snäppet nöjdare då det faktiskt låter rätt bra och mycket nu.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.