Sladden som man får till ipods. Är det samma som man har till iPhone?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Headset & ljud Sladden som man får till ipods. Är det samma som man har till iPhone?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 21

Precis som det står i rubriken så undrar jag om datasladden till ipod är EXAKT samma som man får med till iPhonen.

tack på förhand:cool:

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Det beror på vilken iPod du avser…

jangazlig
    Member
    Post count: 21

Jag har en iPod classic 120 gb och den första versionen av iPod nano 4 gb. Är det inte samma laddare till dom och fungerar den till iPhone 3g?

Zike
    Member
    Post count: 571

Om kabeln är USB så fungerar kabeln med alla ipods utom shuffle och alla iphones utom iPhone HD2X samt med iPad och iPay2much

är kabeln däremot av slaget FireWire så skall du ej ladda iphones med en sådan kabel

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@jangazlig 62895 wrote:

Jag har en iPod classic 120 gb och den första versionen av iPod nano 4 gb. Är det inte samma laddare till dom och fungerar den till iPhone 3g?

Japp..

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

@jangazlig 62852 wrote:

Precis som det står i rubriken så undrar jag om datasladden till ipod är EXAKT samma som man får med till iPhonen.

tack på förhand:cool:

1. Ta fram din kabel
    2. Tryck in den i telefonen och in i väggen
    3. Vänta några sekunder
    4. Har du ljudlös vibrerar telefonen och den börjar ladda. Har du ljud på hör du ett “pling”.
    5. Nu vet du om den fungerar eller inte.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@steffeiphone 62975 wrote:

1. Ta fram din kabel
    2. Tryck in den i telefonen och in i väggen
    3. Vänta några sekunder
    4. Har du ljudlös vibrerar telefonen och den börjar ladda. Har du ljud på hör du ett “pling”.
    5. Nu vet du om den fungerar eller inte.

Snygg guide, klockren! 😀

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.