Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Sms
-
AuthorPosts
-
När jag ska skicka sms så laddar den till ca 80% sen säger den “error sending message” :S vad ska jag göra? Den är nyköpt och cirka 1 timme gammal 😛
Den är uplåst va?
prova först och främst att starta om telefonen,
annas gå in på:
Inställningar , Almänt, Återställ,,och ta “återställ nätverks inställningarna”, Funkar inte det så går du in på samma och ta “återställ alla inställningar”
Inget kommer raderas!aa den är upplåst 😛
men jag får det ändå inte att funka :S Jag har halebop btw men jag har återställt på båda sätt du sa men det fungerar inte ändå :S
haha det har jag inte provat 😛 har inga pengar på kortet. Men jag har ju halebop och gratis sms så det borde ju funka ändå 😛
@lajja 4424 wrote:
haha det har jag inte provat 😛 har inga pengar på kortet. Men jag har ju halebop och gratis sms så det borde ju funka ändå 😛
Du har inga pengar på kortet men undrar varför du inte kan skicka SMS? Du måste ju vara helt jävla bränd. Du tror inte att det kanske är problemet? Ladda kortet och testa, sen kan du komma och fråga vad som är fel om det fortfarande inte fungerar.
det är du som är bränd! Har man halebop och har laddat med en summa så man får gratis sms i 30 dagar så kan man skicka även fast man har 0.00 kr på kortet! Har fungerat för mig med alla mina telefoner och för alla jag känner.
fungerar utmärkt att sms:a för mig…0:- a.t.m, kör halebop. Men för att komma Ontopic så hade jag också så, men sen så fungerade det helt plötsligt. Vette tusan vad?
@lajja 4427 wrote:
det är du som är bränd! Har man halebop och har laddat med en summa så man får gratis sms i 30 dagar så kan man skicka även fast man har 0.00 kr på kortet! Har fungerat för mig med alla mina telefoner och för alla jag känner.
Hur säker är du på att det inte gått 30 dagar då?
för när man ringer *120# så står det hur länge man har gratis..
Mitt tips är ladda på den igen och efter första laddningen så kommer telefonen fatta att du kan sms:a med noll kronor på kortet.
//frieesh
oki ska prova det 🙂 och en till fråga
jag har installerat iSMS men jag får inte det programmet att ta emot smsen. Ska jagta bort originalsms ikonen eller förstör jag då?
nu har jag laddat telefonen med 100 kr men det går ändå inte att skicka sms :S
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.