Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Sms notifiering
-
AuthorPosts
-
Är problemen lösta i de senaste firmware versionerna med att man inte kan ta emot sms från namngiva avsändare? Typ från telesvar eller reklam.
Om problemen inte är lösta, finns det någon workaround?
Har försökt leta svar både här och på 99 men hittar inget konkret.
@westgren 1519 wrote:
Är problemen lösta i de senaste firmware versionerna med att man inte kan ta emot sms från namngiva avsändare? Typ från telesvar eller reklam.
Om problemen inte är lösta, finns det någon workaround?
Har försökt leta svar både här och på 99 men hittar inget konkret.
Jag får sms från tele2’s telesvar om något pratat in meddelande.
// h
OMG får man inte ens av tandläkaren!!!
hur ska jag klara mig :S :S^^
Jag undrar samma sak. Jag är tvungen att kunna ta emot sms från tandläkaren, posten, google osv i princip varje dag.
@kirtap 1749 wrote:
Jag undrar samma sak. Jag är tvungen att kunna ta emot sms från tandläkaren, posten, google osv i princip varje dag.
Får du SMS från tandläkaren varje dag? :confused:
Vad är det för SMS du får från Google?
Kan du inte välja att få information via mail i stället, så om du verkligen måste få all information på studs så kopplar du ett mailkonto till telefonen…
@jumpcut 1753 wrote:
Får du SMS från tandläkaren varje dag? :confused:
Vad är det för SMS du får från Google?
Kan du inte välja att få information via mail i stället, så om du verkligen måste få all information på studs så kopplar du ett mailkonto till telefonen…
Näe, jag får inte sms från tandläkaren varje dag. Jag skrev tandläkaren, google, posten osv.
Får påminnelse-SMS från Google Calendar. Möten, uppgifter och sånt. Får sms från posten om jag har paket att hämta.
Nix, kan tyvärr inte få informationen via mail.
Frågar igen.. någon som vet hur detta funkar med iPhonen?
Önskar att jag kunde det. Men jag har ingen iPhone än, seddu..
Jag vet nu xD
Jag va hos tandläkaren för några dagar sen och då fick jag samma gamla sms av dom som vanligt 🙂Måste även tillägga att jag fick sms av posten med för några dagar sen så det ska funka 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.