Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Söka efter låtar i iPhone?
-
AuthorPosts
-
Hejsan. Är det bara jag som tycker det är konstigt att man inte kan söka efter låtar i ipod delen av en iphone?
Vet att man kan bläddra efter bokstav, men inte söka efter en hel sträng.
För de e väl inte så pinsamt att jag bara missat den funktionen? 🙂
Nej, vad jag vet så tror jag inte den finns.
Rejäl miss och det är mest konstigt att det inte är fixat än
Nej, vad jag vet så tror jag inte den finns.
Rejäl miss och det är mest konstigt att det inte är fixat än
håller med, jag ledade här om dagen efter en låt, vet vad den heter men svåra att hitta, kunde inte albumet den var påp heller. Fast jag använder inte min iPhone som ipod, utan jag har min Classic 160gb till det =)
håller med, jag ledade här om dagen efter en låt, vet vad den heter men svåra att hitta, kunde inte albumet den var påp heller. Fast jag använder inte min iPhone som ipod, utan jag har min Classic 160gb till det =)
de e ju helt sjukt. så kan de ju inte göra. Finns det ingen app som kan söka efter låtar? så fort man får veta första bokstaven är det ju bara att bläddra.
de e ju helt sjukt. så kan de ju inte göra. Finns det ingen app som kan söka efter låtar? så fort man får veta första bokstaven är det ju bara att bläddra.
@phoenix91 22530 wrote:
Håller med. iPhone är bra på mycket, tyvärr är den inte speciellt effektiv.
@phoenix91 22530 wrote:
Håller med. iPhone är bra på mycket, tyvärr är den inte speciellt effektiv.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.