Source

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Tänkte installera Backgrounder men i Cydia står det “Cannot Locate Package” och att jag ska installera fler “sources” men vilken?? Nån som vet??

Amedi21
    Member
    Post count: 19

Jag har ett tokigt problem. Jag hittar inte SBSettings på cydia, utan att riktigt förstå varför. Är det någon särskild source som ska läggas till? Trodde den fanns de i de förinstallerade?

Om någon vet hur jag kan få en procentindikator som visar hur mycket batteri jag har kvar är jag tacksam.

iPhone 3G 8 gb, jailbreakad och upplåst med blackra1n och -snow.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

SBSettings finns i BigBoss’ Repon som precis som du säger är förinstallerad.

Nu får ni sluta skapa en tråd för varje fråga ni har. Stöter ni på problem så kan jag LOVA att det finns mängder av trådar på samma tema som även innehåller svar på er fråga!

fredda-79
    Member
    Post count: 181

KOmmer från BigBoss så den finns med i de förinstälda.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Som sagt båda applikationerna finns i http://apt.bigboss.us.com/repofiles/cydia/ och de är förinstallerade. Har sourcen försvunnit av sig själv så har nånting failat i cydia, ibland funkar det att lägga till sourcen men oftast inte då problemet ligger i själva cydia applikationen. Då måste ni ominstallera cydia, guide hittar ni iPhone FAQ.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.