Front page › Forums › iPhone i Sverige › Nyheter › Spekulationer om iPhone ”5”
-
AuthorPosts
-
Trots att det bara är veckor sedan iPhone 4 släpptes har det redan börjat spekuleras om den nya iPhonen och dess hårdvara.Enligt ett logiskt upplägg av fosfor.com så kommer den nya iPhonen innehålla en 7 megapixelskamera, en 20 % snabbare processor än iPhone 4 och lagringskapacitet på 32 eller 64 GB.Det är mycket intressant att […]
Diskuterar hellre här..
Tror mycket stämmer som dom sa, men jag tror inte den blir tunnare, snarare snarlik till fyran, fast utan antenn problem. mycket är rätt ointressant, jag menar allt dom gissar på är lite mer än innan(eller mindre) än innan. fast nu så är fyran så pass bra. att även om dom slänger i mer av allt så spelar det mindre roll. det som är viktigast skulle jag säga är lagrings storleken som lär gå upp till 32 resp. 64gb, mycket för att video inspelning tar en del.Batteriet har dom inte pratat om, men det lär nog bli större, osäker på hur bra fyrans är. men det är nog nåt som folk skulle vara glada blev bättre mer än mycket annat. så en stor sak säkert.
Som vanligt är det inte hårdvaran i sig som är viktigast utan vad man gör med den, så man som iphone användare sitter och hoppas på saftiga uppdateringar.
Håller med TruB, bättre att diskutera det här, eftersom detta är ju trots allt ett forum ;).
Tror inte det blir nå större uppdatering, då det hittats spår av nya iPhone-modeller i iOS4-koden. Det handlar om version 3.2 och 3.3. iPhone 4 går under kodnamnet iPhone3.1.
Men hoppas självfallet på mer alternativ ang. lagringsutrymmet. 16/32/64 vore ju toppen 🙂
De spekulationer ang. kommande modell är att det ska få stöd för CDMA-nätet iaf.
@trub 75334 wrote:
Diskuterar hellre här..
Tror mycket stämmer som dom sa, men jag tror inte den blir tunnare, snarare snarlik till fyran, fast utan antenn problem. mycket är rätt ointressant, jag menar allt dom gissar på är lite mer än innan(eller mindre) än innan. fast nu så är fyran så pass bra. att även om dom slänger i mer av allt så spelar det mindre roll. det som är viktigast skulle jag säga är lagrings storleken som lär gå upp till 32 resp. 64gb, mycket för att video inspelning tar en del.Batteriet har dom inte pratat om, men det lär nog bli större, osäker på hur bra fyrans är. men det är nog nåt som folk skulle vara glada blev bättre mer än mycket annat. så en stor sak säkert.
Som vanligt är det inte hårdvaran i sig som är viktigast utan vad man gör med den, så man som iphone användare sitter och hoppas på saftiga uppdateringar.
Batteriet på iPhone 4 är större än innan men till en större motor behövs som sagt större tank. Jag märker dock av det starkt jämfört med min gamla 3G som slukade 50% på en dag jämfört med nu där jag kommer hem med 80+% i batteri. Och då har man även använt mobilen till diverse saker.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.