Front page › Forums › Övriga ämnen › Spela upp .avi filer på iTouch fw 3.1.3 jailbreakad
-
AuthorPosts
-
Hey,
Kan någon snälla förse mig med något bra program som spelar upp .avi filer problemfritt.
Jag står inte ut med att hela tiden behöva konvertera från .avi till mp4.
Mvh
EDIT:
Jag vet om vlc4iphone och yxplayer men jag känner att de laggar lite.
Du har ju testat de två bästa alternativen och om inget fungerar så…
@freebo 67771 wrote:
Du har ju testat de två bästa alternativen och om inget fungerar så…
Okey, jag menade om det fanns några andra program som hade undgått mig på något sätt. Men “av din ton” att döma så finns det inte.
Tack freebo för din hjälp och för ett riktigt bra svenskt iTouch & iPhone forum
Sorry om min ton var mästrande 🙂 men du måste konvertera för att få någon kvalitet.
Det bästa är ju som sagt att konvertera men ibland hinner man inte och vill synka in några videor snabbt innan tågresan. Jag använde mig av Mplayer tidigare men bytte sen till Yxflash, båda funkar men får stå ut med att det kan lagga ibland. Vlcplayer är den sämsta alternativet, prova Mplayer den är helt gratis.
@freebo 67773 wrote:
Sorry om min ton var mästrande 🙂 men du måste konvertera för att få någon kvalitet.
Jag hoppas inte att du uppfattade min kommentar som ironisk för jag anser verkligen att du gör ett toppen jobb.
Tack för tipset angående konverteringen och det blir väl till att göra det.@ponyboy 67778 wrote:
Det bästa är ju som sagt att konvertera men ibland hinner man inte och vill synka in några videor snabbt innan tågresan. Jag använde mig av Mplayer tidigare men bytte sen till Yxflash, båda funkar men får stå ut med att det kan lagga ibland. Vlcplayer är den sämsta alternativet, prova Mplayer den är helt gratis.
Tack för tipset. Har testat dem tidigare men det blir till att göra det igen, annars följer jag Freebo’s tips.
Tack ska ni ha!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.