Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › SpinBoard – roterande ikoner
-
AuthorPosts
-
Finns en beta nu för “spinboard”
ikonerna på “springboarden” roteras så att dom blir åt rätt håll om du vrider på telefonen 🙂Det är rätt buggigt.
Ibland händer inget och ibland fastnar ikonerna fel.vart hittar man detta program? hittar det varken i cydia , installer eller i appstore =/
jag hade det, avinstallerade sen hittade jag det inte igen =S
Det funkade i början för mig, sen installera ja svensk åäö tangentbord, då funkade det inte alls.
Finns på xSellize source, egentligen en sk. “leaked beta”, så inte konstigt om det inte funkar 😉
Betaversioner brukar väl ibland vara lite buggiga,det är det dom är till för.
Utvecklarna släpper dom för att få dom utprovade under verkliga förhållanden,och sen brukar väl dom värsta buggarna rättas till efterhand.Ja, det stämmer. Men det här är också en leaked beta, dvs den är inte ens nära att vara buggfixar, det vara bara några som lyckades sno den och lägga ut på Cydia 😉
I så fall är det naturligtvis ännu värre,och då ska man kanske vara försiktig och låta bli.
Det är inte kul om luren totaltiltar!YouTube – How To: Install SpinBoard Beta On Your iPod Touch/iPhone!
Fick det att funka 😛
@c_zods 27080 wrote:
YouTube – How To: Install SpinBoard Beta On Your iPod Touch/iPhone!
Fick det att funka 😛
Han testar ju inte mer än att vrida på telefonen, t.ex att gå in i olika menyer och sen tillbaka till ursprungsläget för att sedan kolla om det funkar, verkar som om det inte funkar då och man måste göra en “re-spring”. Så om man bara vill kolla på ikonerna så visst, då verkar det ju funka.. Är ju trots allt beta.
@miche 27082 wrote:
Han testar ju inte mer än att vrida på telefonen, t.ex att gå in i olika menyer och sen tillbaka till ursprungsläget för att sedan kolla om det funkar, verkar som om det inte funkar då och man måste göra en “re-spring”. Så om man bara vill kolla på ikonerna så visst, då verkar det ju funka.. Är ju trots allt beta.
mm jag såg det 🙁 måste göra en respring varje gång för att det ska funka efter man vare inne i nån app osv
Verkar rätt bökigt,men en kul idé,förhoppningsvis ska det väl dyka upp en fungerande version.
Framtiden: En iPhone vars alla applikationer öppnas i landscape beroende på vilket håll man håller den. Lyckas Apple med det, då har vi en askalas PDA.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.