SpinBoard – roterande ikoner

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone SpinBoard – roterande ikoner

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 56

Finns en beta nu för “spinboard”
    ikonerna på “springboarden” roteras så att dom blir åt rätt håll om du vrider på telefonen 🙂

C_Zods
    Member
    Post count: 17

ska testa nu, hittaru de i cydia?

husa550
    Member
    Post count: 39

Det är rätt buggigt.
    Ibland händer inget och ibland fastnar ikonerna fel.

Deks
    Member
    Post count: 119

vart hittar man detta program? hittar det varken i cydia , installer eller i appstore =/

NevamiZ
    Member
    Post count: 56

hittade då mitt i cydia iaf

Pear
    Member
    Post count: 322

jag hade det, avinstallerade sen hittade jag det inte igen =S

Det funkade i början för mig, sen installera ja svensk åäö tangentbord, då funkade det inte alls.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Finns på xSellize source, egentligen en sk. “leaked beta”, så inte konstigt om det inte funkar 😉

steffe
    Member
    Post count: 2452

Betaversioner brukar väl ibland vara lite buggiga,det är det dom är till för.
    Utvecklarna släpper dom för att få dom utprovade under verkliga förhållanden,och sen brukar väl dom värsta buggarna rättas till efterhand.

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Ja, det stämmer. Men det här är också en leaked beta, dvs den är inte ens nära att vara buggfixar, det vara bara några som lyckades sno den och lägga ut på Cydia 😉

steffe
    Member

I så fall är det naturligtvis ännu värre,och då ska man kanske vara försiktig och låta bli.
    Det är inte kul om luren totaltiltar!

C_Zods
    Member
    Miche
    Participant
    Post count: 358

@c_zods 27080 wrote:

YouTube – How To: Install SpinBoard Beta On Your iPod Touch/iPhone!

Fick det att funka 😛

Han testar ju inte mer än att vrida på telefonen, t.ex att gå in i olika menyer och sen tillbaka till ursprungsläget för att sedan kolla om det funkar, verkar som om det inte funkar då och man måste göra en “re-spring”. Så om man bara vill kolla på ikonerna så visst, då verkar det ju funka.. Är ju trots allt beta.

C_Zods
    Member

@miche 27082 wrote:

Han testar ju inte mer än att vrida på telefonen, t.ex att gå in i olika menyer och sen tillbaka till ursprungsläget för att sedan kolla om det funkar, verkar som om det inte funkar då och man måste göra en “re-spring”. Så om man bara vill kolla på ikonerna så visst, då verkar det ju funka.. Är ju trots allt beta.

mm jag såg det 🙁 måste göra en respring varje gång för att det ska funka efter man vare inne i nån app osv

steffe
    Member

Verkar rätt bökigt,men en kul idé,förhoppningsvis ska det väl dyka upp en fungerande version.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Framtiden: En iPhone vars alla applikationer öppnas i landscape beroende på vilket håll man håller den. Lyckas Apple med det, då har vi en askalas PDA.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.