Spotify offline mode problem

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Spotify offline mode problem

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hejhajhoj, tänkte se om de är nån som har haft samma problem och vet hur mna löser de eller om de bara är ett tillfälligt problem hos spotify. Men de är så att varje gång jag stänger ner spotify så tas allt jag syncats bort, och då måste jag synca om hela spellistan med w-lan igen innan jag kan lyssna som offline-mode igen men somsagt så tas allt bort igen så fort jag trycker ner de, så jag kan inte i princip andvända offline mode. Jag hoppas ni fattar vad problemet är och jag är väldigt tacksam för hjälp. Har haft så här i 3-4 dagar nu.

Tack på förhand MvH Sunding

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

iPhone 3Gs låter det som. (såg på profilen)

Med min 3G har jag inga problem med offline sync och kör ungefär 500 låtar på offline sync.

Är detta ett tethered problem eller är det ett permission error?

Om det inte är för mycket begärt borde du återställa mobilen så att alla mappar får rätt permissions. Det kan räcka att du avinstallerar programmet i iTunes, syncar och sen installerar det igen följt utav att synca. Om inte det rättar till problemet borde du återställa din iPhone. Hjälper det fortfarande inte borde du jailbreaka och ändra permissions på den mappen Spotify sync sparas i.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.