Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › stänga av ipod ( musiken )
-
AuthorPosts
-
har fått lite hjärnsläpp men hur stänger jag av musiken? 😮 för när jag trycker på hem knappen så fortsätter musiken, är det bara att ta paus? den ligger inte och är aktiv och tar en massa batteri då?
finns det ingen stopp knapp?
Om du trycker på skärmen en gång så ska en paus/play knapp komma upp. Är mobilen låst så kan du trycka två gånger snabbt på hemknappen så kommer paus/play knappen också upp.
men det finns ingen stopp knapp? det räcker med paus då
Trådskaparen skulle kanske kolla bruksanvisningen,finns på apple.se.
Pausknapp,startknapp och stoppknapp är samma knapp,inte särskilt svårt att hitta i bruksanvisningen,läs på bättre.men som sagt fick hjärnsläpp. tänkte mest på om det drog en massa batteritid då den stod på paus.
Trådskaparen behöver inte läsa någon bruksanvisning. Att undra över pausknappen är väl inget fel? I alla fall, det finns inget som heter stopp i iPhone, vill man utnyttja den vanliga funktionen för stopp måste man pausa och sen starta låten från början. Var det svar på frågan?
…..vilket står under rubriken “iPod” i användarhandboken.
@r2d2 30258 wrote:
har fått lite hjärnsläpp men hur stänger jag av musiken? 😮 för när jag trycker på hem knappen så fortsätter musiken, är det bara att ta paus? den ligger inte och är aktiv och tar en massa batteri då?
finns det ingen stopp knapp?
Antadligen den dummaste frågan jag någonsin sett på forumet om jag ska vara ärlig,:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.