Strama upp era regler gällande signatur?

Front page Forums Övriga ämnen Strama upp era regler gällande signatur?

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 658

En sak som är märkligt i detta forat är att det tydligen inte finns några direkta regler om signaturens storlek.

Dessutom verkar de med de svulstigaste signaturerna vara företag som på så vis ser en möjlighet att sprida reklam.

Jag är med i en 8-9 andra forum och på nästan alla är det begränsat till 3-4 rader signatur och inga bilder.

Men självklart acepterar jag reglerna i forumet, men man kan ju alltid undra.

Banana-Girl
    Member
    Post count: 68

@r_o_n 87053 wrote:

En sak som är märkligt i detta forat är att det tydligen inte finns några direkta regler om signaturens storlek.

Dessutom verkar de med de svulstigaste signaturerna vara företag som på så vis ser en möjlighet att sprida reklam.

Jag är med i en 8-9 andra forum och på nästan alla är det begränsat till 3-4 rader signatur och inga bilder.

Men självklart acepterar jag reglerna i forumet, men man kan ju alltid undra.

Det är moderaternas uppgift inte ditt!

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Tack för den konstruktiva kritiken.

Det är något vi moderatorer har diskuterat om tidigare, och vi kommer införa ändringar på det planet. Bland annat kommer vi ta bort möjligheten att ha stora bilder i signaturen som tar upp flera rader.

r_o_n
    Member

@banana-girl 87058 wrote:

Det är moderaternas uppgift inte ditt!

Du kan lugna ner dig. Jag fick ett svar som jag ville ha. Ditt svar ignorerar jag. 🙂

Banana-Girl
    Member
    Post count: 68

@r_o_n 87061 wrote:

Du kan lugna ner dig. Jag fick ett svar som jag ville ha. Ditt svar ignorerar jag. 🙂

desamma

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Signaturer skall vara fyndiga, likt min 🙂

r_o_n
    Member

Vore bra om tråden låses nu, jag har fått det svar jag efterfrågade a en moderator.
    Tack

r_o_n
    Member

@mrsmart 87065 wrote:

Signaturer skall vara fyndiga, likt min 🙂

Man ser ju att man kan få till det på tre rader istället för 30. 🙂

Eller är man en som frågar mycket så skriver man vilken hårdvara man har så behöver man ju inte göra det i frågan.

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

Men nästa gång du vill ha svar av en moderator använd pm inte en stor tråd där du endast vill ha svar av en admin

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

*tråd låst*

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • The topic ‘Strama upp era regler gällande signatur?’ is closed to new replies.