Strul vid uppdatering av min 3G 8GB till ver 4

Front page Forums Övriga ämnen Strul vid uppdatering av min 3G 8GB till ver 4

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hjälp!
    Igår köpte jag en ny Imac och tänkte att jag skulle i samband med att jag nu har en Macdator uppdatera min Iphone 3G 8GB till nya OS 4.0.
    Det tog lång tid att ladda hem programvaran och säkerhetskopiera iphonen och nu säger Itunes att “ett fel inträffade fel vid återställningen av denna Iphone (-402653180):mad2:

Nu får jag inte ens på telefonen och jag har försökt få igång denna telefon flera gånger och försökt starta Itunes men det är samma besked…. hela tiden..

VD GÖRA – MÅSTE JAG LÄMNA IN TELEFONEN NÅGONSTANS ELLER KAN MAN LÖSA DETTA PÅ NÅGOT SÄTT – NÅGON SOM VET NÅGOT KNEP.
    TELEFONEN ÄR SVART PÅ SKÄRMEN MED ETT APPLE MÄRKE PÅ SKÄRMEN I VITT – INGET ANNAT HÄNDER….

Bor i stockholm om inget vet något om detta är det någon som har tips på var man kan lämna in den – bor i Stockholm (Haninge)

Tack på förhand

//Urban W

muffins
    Member
    Post count: 1906

Testa att posta i rätt forumsdel för att öka dina chanser att få relativa svar: Problem och felsökning – iPhoneinfo.se – iPhoneforum i Sverige

Du får inget felmeddelande med nå nummer? Brukar bestå av två till fem nummer beroende på felet. Det numret du har angivit inom parantes har jag aldrig stött på tidigare.

Vad händer om du använder dig av 4.0.1 istället för 4.0 ?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Installera senaste itunes i datorn.
    om det inte hjälper prova med en kompisdator

bozz
    Member
    Post count: 1199

Testat dfu?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.