Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Surf med Telia 99
-
AuthorPosts
-
Hej! Jag har Telia 99 på min iPhone 3G, men jag har inte riktigt förstått vad surf (med EDGE/3G) kostar… Prislista: iPhone 3G med samtliga abonnemang fr privatkunder – Telia.se (Bläddra ned till Telia Mobil/ 99).
Det står där: “Datatrafik via EDGE/3G: 199kr/mån med tillägstjänsten Prisavtal Fastpris”. Om man då inte betalar Fastpriset, vad kostar det då?
Jag har funderat lite över detta ett tag nu, men det vore kul att kunna använda 3G lite mer, utan att oroa sig över en dyr räkning….. 😉
@jolinjom 16699 wrote:
69kr/mb
What, 20 kr/mb, 69 kr max/ dag är det 😛
Telia Mobil prisinformation Kundservice – Telia.se
Står längst ner under övrig datatrafik. Antar att de priserna gäller iaf 😀@jolinjom 16699 wrote:
69kr/mb
Står längst ner under övrig datatrafik. Antar att de priserna gäller iaf 😀@jolinjom 16699 wrote:
69kr/mb
Står längst ner under övrig datatrafik. Antar att de priserna gäller iaf 😀Tack kungen! Men varför gäller då inte priset i “Med mobilens webbläsare”? Om man använder safari, är det då alltså 69kr max/dag ändå?
Tack kungen! Men varför gäller då inte priset i “Med mobilens webbläsare”? Om man använder safari, är det då alltså 69kr max/dag ändå?
Tack kungen! Men varför gäller då inte priset i “Med mobilens webbläsare”? Om man använder safari, är det då alltså 69kr max/dag ändå?
Måste fråga en till sak: Kan man beställa/avbeställa Datatrafik Fastpris när man vill? Jag skulle nämligen vilja ha det, men inte tills mitt Telia-abonnemang tar slut…
Måste fråga en till sak: Kan man beställa/avbeställa Datatrafik Fastpris när man vill? Jag skulle nämligen vilja ha det, men inte tills mitt Telia-abonnemang tar slut…
@mekke 17980 wrote:
jag kunde det iaf ingen uppsägningstid när jag tecknade det om du tex säger upp den efter 2 veckor så behöver du inte betala för dom 2 andra veckorn men du måste betala 199 men man får tillbaka det
@mekke 17980 wrote:
jag kunde det iaf ingen uppsägningstid när jag tecknade det om du tex säger upp den efter 2 veckor så behöver du inte betala för dom 2 andra veckorn men du måste betala 199 men man får tillbaka det
@mekke 17980 wrote:
Nu har jag Fastpris. Det är bara en sak jag undrar. Man fick användarnamn och lösenord till Telias Homerun. Ska man skriva in det i Inställningar/Allmänt/Nätverk/APN?
Nu har jag Fastpris. Det är bara en sak jag undrar. Man fick användarnamn och lösenord till Telias Homerun. Ska man skriva in det i Inställningar/Allmänt/Nätverk/APN?
Men varför finns det användarnamn och lösenord i Mobilt Datanätverk-inställningarna då?
Men varför finns det användarnamn och lösenord i Mobilt Datanätverk-inställningarna då?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.