Surfa med iPhone via datorn?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Surfa med iPhone via datorn?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 6

Någon som vet nåt program där man kan surfa via usb kabeln om datorn är ansluten via fast lina till internet, dvs om man inte har wifi??? Nån form av proxy kanske?

jumpcut
    Member
    Post count: 201

@joekickass 1948 wrote:

Någon som vet nåt program där man kan surfa via usb kabeln om datorn är ansluten via fast lina till internet, dvs om man inte har wifi??? Nån form av proxy kanske?

Varför skulle man vilja surfa på telefonen när man sitter vid datorn? :confused:

ripperoo
    Member
    Post count: 236

man kanske inte ha trådlöst och vill ladda ner lite apps…

JoeKickass
    Member

exakt! Kostar ju lite att tankta via edge…

jumpcut
    Member

@ripperoo 1952 wrote:

man kanske inte ha trådlöst och vill ladda ner lite apps…

Tänk, jag kommer ihåg när “surfa” innebar att använda webläsaren. TS undrar alltså om det finns något sätt att komma åt uppkoppling via USB-kabeln? Det verkar ju lite vettigare 😉

marer
    Member
    Post count: 41

Det skulle vara grymmt! jag har inte heller något trådlöst internet hemma och det känns ju lite halvdrygt att köpa trådlöst bara för att kunna tanka apps.

ripperoo
    Member

Du kan ju gå ner på typ mc donalds jag tror dom ska ha gratis internet …
    Eller bara snylta en kompis trådlösa internet och ladda in allt du behöver :´)

jumpcut
    Member

Det där var faktiskt en mycket bra idé. Caféer, McDonalds, bibliotek, ställa sig utanför kontorsbyggnader och gå runt i området tills man hittar ett nätverk. Det är ju tvärenkelt och rätt kul 🙂

JoeKickass
    Member

Men man ska väl inte behöva gå ut i regnet för att komma åt internet, speciellt inte om man har betalt för skiten redan =)

ripperoo
    Member

2 alternativ isåfall:
    Antingen köper du en trådlös router 700 kr typ ELLER så skaffar du Edge

andrezii
    Member
    Post count: 84

köp bara en trådlös router för 400kr som jag gjorde, skitenkelt.
    I princip alla trådlösa routers har fast internet också, vilket kanske är bra att veta i och med att man kanske inte vill ha trådlöst nätverk till sin stationära dator 🙂

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.