Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Surfposter klockan 23.59
-
AuthorPosts
-
Tja
Vad gör en iPhone klockan 23.59 egentligen?
Jag har ju Tele2 på min och kan kolla spec på en hemsida. När jag kollar denna har jag klockan 23.59, ett flertal dagar, en lång gprs-surfning.
Jag är inte orolig eftersom jag har sett att det inte kostar eller drar hem nå data heller. Men varför gör den såhär?Mjukvaruuppdateringar eller nån som vet?
Misstänker att det är nån app eller nåt du ska fråga din operatör om.
Kör du nåt program som använder uppkopplingen i bakgrunden?
Det kan vara en möjlig förklaring.Hehe jag tror inte Tele2 kommer hjälpa så mkt med mina jailbreakade apps … 😀 nej men jag… har kontakter så jag har iaf märkt att det inte kostar mig nåt …
funderar på om det är swirly där jag har haft mms på väg in eftersom jag inte hade betalat min licens… har gjort det nu …. kan vara ett alternativ…
eller typ appstore/cydia/ice/installer som har haft nån uppdatering som flaggats… det står 1 lite överallt i min iphone just nu 😀Japp,det låter som ännu ett löst problem!
hehe, jag skulle nog inte vågat använda min iphone på ett abonemang som saknade fri surf! jösses vilka räkningar man skulle få om man inte har koll på data-trafiken!! 😛
@drdistorzion 30015 wrote:
hehe, jag skulle nog inte vågat använda min iphone på ett abonemang som saknade fri surf! jösses vilka räkningar man skulle få om man inte har koll på data-trafiken!! 😛
Nu är inte datatrafik nån fara för mig…
Blev bara tveksam till vad det var..@drdistorzion 30015 wrote:
Hade du läst lite mer hade du sett att han har surfpaket,problemet är alltså inte kostnaden utan vafan telefonen hanses gör på nätterna.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.