Front page › Forums › Köp & Sälj › Svart 3GS 32Gb
-
AuthorPosts
-
Säljer min 3gs Låst till Telenor JB 4.1, Upplåst, (This device has SHSH on file for iPhone OS/ iOS: 3.1.3, 4.0, 4.0.1), Säljes för att köpa en x10 pro:o till dottern. Finns en liten repa på cromet (nästan osynlig) och liten spricka där man sätter i laddaren.
Originalkvitto finns, köpt i Januari.
prisidé 2500KrHör av er här eller på roffes__@hotmail.com
SÅLD
Köparen ska hämta imorgon,, om han inte dyker upp kommer den upp här igen!!:rolleyes:@roffe68 72784 wrote:
Säljer min 3gs Låst till Telenor JB 4.1, Upplåst, (This device has SHSH on file for iPhone OS/ iOS: 3.1.3, 4.0, 4.0.1), Säljes för att köpa en x10 pro:o till dottern. Finns en liten repa på cromet (nästan osynlig) och liten spricka där man sätter i laddaren.
Originalkvitto finns, köpt i Januari.
prisidé 2500KrHör av er här eller på roffes__@hotmail.com
Väldigt billigt i mitt tycke. Synd att jag redan har 2 3G S underverk hemma. Blir snart dags o köpa iPhone 4 tror jag med…
Ett klipp för de som vill ha en billig 3G S
Kan den skickas mot postförskott?
Användning av internetgirot.se ?Låter för billigt, men kan du använda något av ovanstående vid en affär så gör jag en chansning.
Bor tyvärr för långt ifrån köparen för att kunna göra en affär irl.Skickar den med postförskott om du vill inga problem… 🙂
Skicka namn och adress. Behöver inte vara orolig jag blåser dig inte,, vill bara ha en snabb affär. Tror alla mina uppgifter finns här hos iphoneinfo.se om det e så också *L*.
/Roffeedit: fanns inte så mycket uppgifter här skicka dina uppgifter så skickar jag namn och adress o tel så slipper du va orolig!!!;)
SÅLD
Köparen hämtar imorgon,,, annars återkommer den här 😉 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.