Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › SwirlyMMS problem (har funkat)
-
AuthorPosts
-
Hej allihopa, som vi vet så verkar inte MMS och iphone gå hand i hand men det ska gå att kringgå. Hur som helst, mitt SwirlyMMS har funkat jag har skickat mms och tagit emot och öppnat men nu är det så att inget av dessa går. Jag testar med olika inställningar “M” blir grönt men det blir antingen proxy fel eller att det står att MMSC fel, meddelandet är troligen för gammalt?
Grejen är ju den att jag har skickat och tagit emot på samma inställningar förut.Jag har tele2 och jag har även testat att ominstallera när det var installerat, tagit bort via cydia och installerat igen. Men inget funkar, trodde för övrigt att MMSen skulle försvinna om jag ominstallerade men så var inte fallet.
Så om det är någon som har TELE2 just nu och har MMS med SwirlyMMS som fungerar nu, skulle du bara kunna medge här vad du har för inställningar på inställningar > allmänt > nätverk
men även vad du har i Swirly appen.
Tack!
Kan säga att jag också har tele2 och inte får det att funka med swirly när det funkat också. Har testat alla inställningar men det funkar inte 🙁
@kungen 30137 wrote:
Kan säga att jag också har tele2 och inte får det att funka med swirly när det funkat också. Har testat alla inställningar men det funkar inte 🙁
Jag börjar mer och mer tro på att det kanske är ett tillfälligt tele2 fel?
Jag menar det har ju funkat för mig på samma inställningar och nu får jag massa fel. Kanske bara ska ligga lågt ett tag?
Undrar om man tar bort appen helt, så kanske man får sms från tele2 med en sån där kod som man använder på tele2.se, kanske är bättre att köra så eftersom man brukar ju köra en dataplan med sitt telefonabonnemang?
jag har också haft problem med swirly. Skillnanden är att ja får inte ens m:et att bli grönt, och har testat alla inställningar. Har dessutom telia. någon som vet ngt ja kan ha missat?
tele2 har problem med datatjänster för tillfället
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.