Synka med Windows kalender?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Synka med Windows kalender?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej, jag har helt nyligen skaffat en iPhone 3G och har lyckats synka Windows kontakter. Men när det gäller kalendern så kan jag bara välja att synka med Outlook. Eftersom jag valt att inte använda Outlook så är den kalendern tom… :confused:

Finns det någon väg runt detta? Kan man på något sätt synka direkt med Windows kalender?

Mvh / Kaj

iPhone 3G, 16 gb, svart

Famden
    Member
    Post count: 4

Hej !
    Jag har just köpt en iphone och vill synka den livecalendern, jag undrar om du har fått någon hjälp, om du har fått det kan du skriva ner hur du gjorde ?
    / J

duked
    Member
    Post count: 10

Har ej prövat men – Pocketinformant till iPhone syncar med Google calendar. Kanske kan era kalendrar synka mot Google och sedan synkar Google och iPhone.

Kurtson
    Member
    Post count: 569

Jag har letat och tyvärr verkar det inte finnas någon lösning för livecalendern.
    jag har pga detta helt gått över till google calander, och den kan man synca med det mesta.
    saisuke är en suverän liten app som kan hålla reda på olika kalenderar på google!

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Sök på windows live på appstore i din lur så hittar du något kanske är det de du söker ?.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.