Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › % tecken vid batteri ikon
-
AuthorPosts
-
Vad jag förstått så ska man kunna slå på % tecken i sin iphone 3g i: inställningar – användning. då ska här komma upp en av/på knapp till procent tecken till batteri?
När jag går in så finns inte den knappen?
Har även tagit hem 3GS i cydia men även den funkar inte…Någon som kan hjälpa mig?
Ja du ska kunna slå på det i inställningar – användning. Men som jag skrev i posterna i andra trådar så måste du ladda hem AsBattery som finns i apt.iphone-storage.de repositoryn! 🙂
@wester 37912 wrote:
Ja du ska kunna slå på det i inställningar – användning. Men som jag skrev i posterna i andra trådar så måste du ladda hem AsBattery som finns i apt.iphone-storage.de repositoryn! 🙂
Ok men hur får jag hem asBattery då?
Förstår inte det med : apt.iphone-storage.de….hur ska man göra? :confused:
Tacksam för hjälp om någon kunde förklara…Do you have “allsources” installed? If not go to the sections tab in Cydia and scroll down to Repositories. Install the Steffwicz source and then search for “allsources” and install that. You should then be about to find the AsBattery mod.
sen slå på visa i batteri i % eller vad det är. nu ska jag gå kolla på Bolibompa=)
Inställningar – användning finns inte på min tele? =
@iphone 37938 wrote:
inte för att du är värdigt och hjälpa men följ min instruktion så fixar du det.
Tjenare Mechmed! Mitt problem är inte att jag inte har % på batteriet, för det har jag. Problemet är att jag inte har Inställningar-Användning och sedan där kunna ställa in % PÅ/AV. Utan jag är tvungen att göra detta i SBsettings.
@carpe 37965 wrote:
Tjenare Mechmed! Mitt problem är inte att jag inte har % på batteriet, för det har jag. Problemet är att jag inte har Inställningar-Användning och sedan där kunna ställa in % PÅ/AV. Utan jag är tvungen att göra detta i SBsettings.
AsBattery från iphone-storage.de är i inställningar > allmänt > användning. Den finns inte där standard utan du måste installera AsBattery, annars finns sbsettings % batteri
Här är ett program som du kan stänga av och sätta på. Men om det stänger av ditt vet jag ej
https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone-3g/1018-tips-apps-etc-trix-iphone-3g-23.html#post37898 -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.