telefonboken

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 357

hej har iphone 4 jb men när det ringer och jag missar samtalet så står det inte vem det är. fast jag har kontakten i telefonboken.det är som om det inte updateras från telefonboken till senaste samtal i listan utan trycker jag på det nr så kommer namnet upp i senaste (listan) men inte från början .vad är felet?

iPwnYou
    Member
    Post count: 28

Inte något med din jb tror jag… Vad använde du för JB ? Vilken version har du ? Använder du ngn unlock ? Var lite mer specific 🙂

swag
    Member

använder greavy sim kort som låser upp telefon sen har jag 4.3.1.jb men det känns som det är en inställning för som jag skrev innan väljer jag det nr som ringt så kommer namnet upp efter jag lagt på .känns som den inte kopplar att nr finns i adressboken men detta har jag inte haft innan .kan det vara någon sync fuktion som inte är rätt

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Det har nog med gavey kortet att göra.

iPwnYou
    Member

@iPhoneReservdelar.se 90659 wrote:

Det har nog med gavey kortet att göra.

Han har rätt, det är gevey unlocken som orsakar detta… Annars är de bara att skaffa en Rebel unlock, samma som gevey men ringer inte till 112. Jag säljer sådana och sidan är snart uppe 🙂

swag
    Member

oki då vet jag inget man kan göra åt då?

iPwnYou
    Member

@swag 90661 wrote:

oki då vet jag inget man kan göra åt då?

Det brukar finnas lösningar, det enda som krävs är att vara lite klok och skriva google.com i din webrowser 🙂

swag
    Member

Hittar inget men om du hittar något så kanske du kan hjälpa till

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.