Telia?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 128

Jag har råkat uppdatera min ihpone för ett tag sedan. Den böev av med sin uppåsning.
    Den har firmware 2.2.1 och BB: 2.30.03.
    Nu till den stora frågan.
    Varför kan jag inte få igång mobilen med Telias eget kort?
    Den är jailbreakad med

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Vart är resten av inlägget? :confused:

carpe
    Member
    Post count: 904

Han glömde nog bara punkten 😛

Mekke
    Member

Jaha, jag tänkte lite snett 😛 Btw, om den är jailbroken så får du väl iaf igång den? Och om du då sätter i Telia-kortet, vad står det då i Inställningar? 🙂

foppatoffel
    Member

@mekke 31976 wrote:

Jaha, jag tänkte lite snett 😛 Btw, om den är jailbroken så får du väl iaf igång den? Och om du då sätter i Telia-kortet, vad står det då i Inställningar? 🙂

Operatören heter (null) (null)… vad har blivit fel ja den funkar men inte näät att använda den med… oavsett lixom… Den är även jailbreakad ner till 2.2(5g77) såå—

Mekke
    Member

Är den nergraderad till 2.2? Då är det inte alls konstigt att det inte funkar 😉 Basebandet nergraderas nämligen aldrig, och 02.30.03 funkar bara med 2.2, så ditt baseband är oanvändbart tills du kör 2.2.1 igen 🙂

Bmode
    Member
    Post count: 201

@mekke 32042 wrote:

Är den nergraderad till 2.2? Då är det inte alls konstigt att det inte funkar 😉 Basebandet nergraderas nämligen aldrig, och 02.30.03 funkar bara med 2.2, så ditt baseband är oanvändbart tills du kör 2.2.1 igen 🙂

mekke du har tamejfan svar på allting, blir nästan lite avis :rolleyes: !!! en sann hjälte

Mekke
    Member

@bmode 32043 wrote:

mekke du har tamejfan svar på allting, blir nästan lite avis :rolleyes: !!! en sann hjälte

Tack! 😮

foppatoffel
    Member

@mekke 32042 wrote:

Okej men det funka inte med det heller har prövat allt som går att göra… men inget funkar men ska göra ett försök till sen inatt:P

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.