Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Telia är sega!
-
AuthorPosts
-
Tänkte starta denna tråden för att jag vill få utlopp för mina kännslor för Telia :p
Jag mailade Telia för flera veckor sedan men har inte fått nått svar ännu.
Visst det går väll bra, lite krångel bara tänkte jag..Sedan mailade jag igen om lite frågor angående abonemang.. Inget svar än heller….. Skiter dom i mej, eller har jag fel på epost inställningarna?
Inget fel hos mej, kanske hos dom?Förra veckan mailade jag IGEN, denna gången för att fråga om en beställning jag har gjort…… Tror du jag fick ett svar?
nej.
MADDAFAKKASANAVASHITIASS! 😡 😡SEGA eller vad? För faen, jag har inte hört NÅTT om min beställning 🙁
Nån som vet hur lång tid det kan ta för dom att få röven ur o skicka min iphone 3G(8gb)? Eller har du också problem/grubb med telia du vill skriva av dej?@k-mountain 10125 wrote:
Tänkte starta denna tråden för att jag vill få utlopp för mina kännslor för Telia :p
Visst det går väll bra, lite krångel bara tänkte jag..Sedan mailade jag igen om lite frågor angående abonemang.. Inget svar än heller….. Skiter dom i mej, eller har jag fel på epost inställningarna?
Inget fel hos mej, kanske hos dom?Förra veckan mailade jag IGEN, denna gången för att fråga om en beställning jag har gjort…… Tror du jag fick ett svar?
nej.
MADDAFAKKASANAVASHITIASS! 😡 😡SEGA eller vad? För faen, jag har inte hört NÅTT om min beställning 🙁
Nån som vet hur lång tid det kan ta för dom att få röven ur o skicka min iphone 3G(8gb)? Eller har du också problem/grubb med telia du vill skriva av dej?Jag har problem med deras priser på iPhones, men det kanske inte hör till…
Telias kundservis är bland den sämsta jag vart med om…
Du kanske inte har märkt att de stängt ner deras mailsupport, och det bästa sättet att kontakta Telia är via telefon, och det tycker jag funkar utmärkt (e.g. korta väntningstider och kunnig personal).
Så jag skulle föreslå att sluta klaga. Ring dem istället:
Code:Från teliamobil: 90200
Från övriga mobiler: 08 90200
Från utlandet: +468 90200Källa:
Telia – Bredband, telefoni och digital-tvKontaktformulär – Denna ingång är för tillfället stängd
@sean 10144 wrote:
Du kanske inte har märkt att de stängt ner deras mailsupport, och det bästa sättet att kontakta Telia är via telefon, och det tycker jag funkar utmärkt (e.g. korta väntningstider och kunnig personal).
Så jag skulle föreslå att sluta klaga. Ring dem istället:
Code:Från teliamobil: 90200
Från övriga mobiler: 08 90200
Från utlandet: +468 90200Källa:
Telia – Bredband, telefoni och digital-tvKontaktformulär – Denna ingång är för tillfället stängd
Då tycker jag att dom borde skriva detta TYDLIGT, hittar det fortfarande inte…
@k-mountain 10125 wrote:
Angående det, nu har jag fått svar… Mer än 4 veckor senare….
Illa illa…. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.