Telia höjt priset på iPhone?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Telia höjt priset på iPhone?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Var precis inne på telia.se och kollade lite. Är nämligen sugen som tusan på att åka och köpa en iPhone imorgon.
    Till min stora förvåning så ser jag att priset har höjts på en 16GB från ca 4600:- med “till vänner” över 18 månader, till nästan 5400:-.

Menar de allvar? Eller vad har det tagit åt dem?

diXet
    Member
    Post count: 236

aa även iPhone med telia refill har höjts från 5495:- till 5995:-

diXet
    Member
    Post count: 236

aa även iPhone med telia refill har höjts från 5495:- till 5995:-

steffe
    Member
    Post count: 2452

Detta kan delvis bero på taskig valutakurs,iphonen görs inte i sverige,och när man måste betala fler svenska kronor för varje dollar så måste telia höja priset.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Detta kan delvis bero på taskig valutakurs,iphonen görs inte i sverige,och när man måste betala fler svenska kronor för varje dollar så måste telia höja priset.

fakker
    Member
    Post count: 29

jävlar. fan va tur jag köpte min 16gigare förra lördagen då. hade velat i 2 veckor att köpa den 😛

fakker
    Member
    Post count: 29

jävlar. fan va tur jag köpte min 16gigare förra lördagen då. hade velat i 2 veckor att köpa den 😛

metabolic
    Member

@steffe 23619 wrote:

Ja, så är det givetvis. Skulle gärna vilja veta vad inköpspriset låg på respektive ligger på nu.

@fakker 23630 wrote:

Jag har varit sugen på den ett bra tag. Ett väldigt bra tag faktiskt, ända sen 2Gn släpptes. Men ville vänta då en kompis till mig ska till USA i nästa vecka, men kunde inte hålla mig och tänkte åkt in idag och köpt en av Telia.
    Men just nu så är moralen större än begäret. 😛

metabolic
    Member

@steffe 23619 wrote:

Ja, så är det givetvis. Skulle gärna vilja veta vad inköpspriset låg på respektive ligger på nu.

@fakker 23630 wrote:

Jag har varit sugen på den ett bra tag. Ett väldigt bra tag faktiskt, ända sen 2Gn släpptes. Men ville vänta då en kompis till mig ska till USA i nästa vecka, men kunde inte hålla mig och tänkte åkt in idag och köpt en av Telia.
    Men just nu så är moralen större än begäret. 😛

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.