Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › telias julerbjudande? beslutsångest
-
AuthorPosts
-
Tjena! Jag hade tänkt köpa min iPhone 3G via telia med abbonemanget “iMini” då deras julerbjudande är 0 kr kontant vilket passar mig perfekt 😀
Däremot är jag väldigt tveksam om jag bara kan traska in i en butik som har iPhone på lager och få ta del av detta erbjudande ? Telia har ju trots allt en hel del problem med att sälja saker över disk nuförtiden, känner på mig att det liksom kommer faila bara för att dom vill att alla ska beställa på nätet eller ngt xD
Och jag pallar inte liksom ha en leveranstid på 8 arbetsdagar när man kan verifiera sig via e-leg osv och dom har den i “centrallagret” (har ringt o frågat, visst fan ska det ta 8 arbetsdagar) Vafan, komplett kan skicka en hel dator till dig om dom har allt i lager på 1 dygn. Telia o leveranstider är ju vääärdelöst..
Till min fråga!!
Tror ni att det är möjligt att ta del av detta erbjudande över disk ??
Är tvungen att lägga till att ring ALDRIG till telias butik på torp köpcentrum i uddevalla, det stog tydligt att dom stängde 5 men när jag ringde konstant från halv 5 till 5 svara dom aldrig, deras sånt där “här får du några siffror att välja på, tryck på den som passar bäst för dig” gick i loop.. Vilket var lite störande såklart. Varning utfärdad =D
Ber om snabba svar! 🙂
@slanerislana 17537 wrote:
Är tvungen att lägga till att ring ALDRIG till telias butik på torp köpcentrum i uddevalla, det stog tydligt att dom stängde 5 men när jag ringde konstant från halv 5 till 5 svara dom aldrig, deras sånt där “här får du några siffror att välja på, tryck på den som passar bäst för dig” gick i loop.. Vilket var lite störande såklart. Varning utfärdad
Kan tyvärr inte svara på frågan om julerbjudandet, mer än att jag tror att det faktiskt kostar 79kr mer varje månad. alltså 379kr/mån (rätta mig om jag har fel)
Men jag måste hålla med om att man inte ska försöka ringa till Telia.
Försökt måånga gånger, utan att lyckas nå någon..
VÄRDELÖST !!@slanerislana 17537 wrote:
Är tvungen att lägga till att ring ALDRIG till telias butik på torp köpcentrum i uddevalla, det stog tydligt att dom stängde 5 men när jag ringde konstant från halv 5 till 5 svara dom aldrig, deras sånt där “här får du några siffror att välja på, tryck på den som passar bäst för dig” gick i loop.. Vilket var lite störande såklart. Varning utfärdad
Kan tyvärr inte svara på frågan om julerbjudandet, mer än att jag tror att det faktiskt kostar 79kr mer varje månad. alltså 379kr/mån (rätta mig om jag har fel)
VÄRDELÖST !!@slanerislana 17537 wrote:
VÄRDELÖST !!Telia i Kista gick det alldeles utmärkt att prata med, både över telefon och disk. Sen att tjejen där var väldigt söt gjorde inte saken sämre.:laugh:;)
Telia i Kista gick det alldeles utmärkt att prata med, både över telefon och disk. Sen att tjejen där var väldigt söt gjorde inte saken sämre.:laugh:;)
Telia i Kista gick det alldeles utmärkt att prata med, både över telefon och disk. Sen att tjejen där var väldigt söt gjorde inte saken sämre.:laugh:;)
jag tycker att telia funkar bätte “över disken” än internet?
Håller med er till fullo 🙂 Det funkade perfekt måste jag säga att köpa över disk 🙂 Visst det kostar 379:- men det är en struntsumma 🙂
Håller med er till fullo 🙂 Det funkade perfekt måste jag säga att köpa över disk 🙂 Visst det kostar 379:- men det är en struntsumma 🙂
Jag köpte min över disk också, tanten som sålde den till mig var rätt så stirrig och frågade aldrig om jag ville ha det eller det (up-selling som är typ livsnödvändigt för säljare).
Men efter någon halvtimma så hade jag rett ut allting som jag ville reda ut och hade min lur med det abonnemanget jag ville.Jag hade kan tillägas spanat på internet och simulerat köpet så jag visste vad det skulle landa på, men av någon anledning vart det dyrare än väntat med en 200 ungefär. Kan ha o göra med att det alltid är dyrare i butik.
Jag köpte min över disk också, tanten som sålde den till mig var rätt så stirrig och frågade aldrig om jag ville ha det eller det (up-selling som är typ livsnödvändigt för säljare).
Men efter någon halvtimma så hade jag rett ut allting som jag ville reda ut och hade min lur med det abonnemanget jag ville.Jag hade kan tillägas spanat på internet och simulerat köpet så jag visste vad det skulle landa på, men av någon anledning vart det dyrare än väntat med en 200 ungefär. Kan ha o göra med att det alltid är dyrare i butik.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.