Telias SMS-erbjudande på iPhone 4…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Telias SMS-erbjudande på iPhone 4…

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Posts
  • Matseponken
    Member
    Post count: 1

    Moss!
    Hur många hoppade på Telias erbjudande de sms’ade ut i tisdags?
    För mig passade det SUPER d jag nyligen bundit mitt abonnemang (fick ett ryck och köpte en HTC Desire för en månad sedan….BIG mistake) och det hade kostat mig 3100:- att låsa upp det. Så tack Telia! =)

    När folk som tog detta erbjudande får sin lur vore det kul om ni skriver det här.
    Jag beställde vid 17 snåret i tisdags!

    //M

    alfredsson
    Member
    Post count: 5

    Hej!
    Fick iaf ett sms från Telia idag med mitt ordernummer så att man kan kolla “leveransstatus” : )

    Java71
    Member
    Post count: 1

    Iphone4 – Fick både kollinummer på 20 siffror och inte 12 som det krävs för att se levernas status. Samt fick det nya sim-kortet räknar med fredag att jag har den i handen

    Le1
    Member
    Post count: 29

    Beställde en hos telia över internet, i kvittot stod detta:”
    Direkt efter beställningen skickar vi ut ett skriftligt avtal. Leverans av varan sker först när du har skrivit under och skickat tillbaka avtalet till oss.”
    med andra ord måste jag vänta på ett papper, skriva på pappret och SEN skcikar de min iPhone? verkar ju heldumt!

    alfredsson
    Member
    Post count: 5

    @le1 72827 wrote:

    Beställde en hos telia över internet, i kvittot stod detta:”
    Direkt efter beställningen skickar vi ut ett skriftligt avtal. Leverans av varan sker först när du har skrivit under och skickat tillbaka avtalet till oss.”
    med andra ord måste jag vänta på ett papper, skriva på pappret och SEN skcikar de min iPhone? verkar ju heldumt!

    Det enda papper jag har fått är med mitt nya simkort. Fick även ett kollinummer idag och vad jag kan se på postens hemsida så är den skickad. Så det låter lite skumt :confused:

    jouh
    Member
    Post count: 69

    @le1 72827 wrote:

    Beställde en hos telia över internet, i kvittot stod detta:”
    Direkt efter beställningen skickar vi ut ett skriftligt avtal. Leverans av varan sker först när du har skrivit under och skickat tillbaka avtalet till oss.”
    med andra ord måste jag vänta på ett papper, skriva på pappret och SEN skcikar de min iPhone? verkar ju heldumt!

    Sitter i samma sits som du. Jag la ordern kl 00.09 på torsdagsnatten. Efter ett samtal med kundtjänst idag kom de fram till att leverans kommer ske om 5-6 veckor. Kul…

    Le1
    Member
    Post count: 29

    @jouh 72853 wrote:

    Sitter i samma sits som du. Jag la ordern kl 00.09 på torsdagsnatten. Efter ett samtal med kundtjänst idag kom de fram till att leverans kommer ske om 5-6 veckor. Kul…

    fyyyfan! så då får man ett papper att skriva på när de fått in telefoner eller? jag satt i kö i 15min till kundtjänst, sen pallade jag inte vänta längre…

    jouh
    Member
    Post count: 69

    @le1 72857 wrote:

    fyyyfan! så då får man ett papper att skriva på när de fått in telefoner eller? jag satt i kö i 15min till kundtjänst, sen pallade jag inte vänta längre…

    Nej inte riktigt. Men eftersom jag inte signerade ordern digitalt (vilket inte framgick att man behövde göra vid ordertillfället) så måste ett avtal signeras och skickas in till Telia. Därefter hamnar man i kön för telefonen, som till dess hunnit växa till sig rejält.

    Le1
    Member
    Post count: 29

    jag förstår fortfarande inte hur jag skall gå till väga nu. allt jag har är ett ärendenummer, inget mer som inte skiljer sig från mängden då. kan ajg signera nån sån här skit online? och om jag gör det IRL på ett papper, vart får jag det pappret ifrån?

    jouh
    Member
    Post count: 69

    @le1 72902 wrote:

    jag förstår fortfarande inte hur jag skall gå till väga nu. allt jag har är ett ärendenummer, inget mer som inte skiljer sig från mängden då. kan ajg signera nån sån här skit online? och om jag gör det IRL på ett papper, vart får jag det pappret ifrån?

    Jag hade också bara fått ett ärendenr. Idag fick jag papper på posten som jag skrivit på och postat tillbaka till Telia. Antar att du också kommer att få det?

    Le1
    Member
    Post count: 29

    jag fick mitt papper idag, nu är det bara att vänta och se-….

    alfredsson
    Member
    Post count: 5

    Fick min telefon idag 😀

    SomethinG
    Member
    Post count: 363

    @le1 73000 wrote:

    jag fick mitt papper idag, nu är det bara att vänta och se-….

    Enda sättet att slippa papper från Telia är att man har ett abb sen tidigare, för då “legitimerar / Godkänner du avtalet ” igenom att logga in på dina Sidor.

    Le1
    Member
    Post count: 29

    @something 73024 wrote:

    Enda sättet att slippa papper från Telia är att man har ett abb sen tidigare, för då “legitimerar / Godkänner du avtalet ” igenom att logga in på dina Sidor.

    jag har 3 abbonemang hos de just nu, men aldrig vart inne på deras sida eller “mina sidor”:o men det var ju dumt att jag inte visste det innan jag betsällde… jaja nu är det försent och jag har lärt mig nått på vägen. bara att vänta och se vad som händer nu:cool:

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.