Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Temabilder samt frågor. (mall i första inlägget)
-
AuthorPosts
-
Kan väl även lägga in en bild på temat jag har nu, hoppas ingen blir arg för dubbelpost. :rolleyes:
Kan väl även lägga in en bild på temat jag har nu, hoppas ingen blir arg för dubbelpost. :rolleyes:
Ladda ner Five icon dock från Cydia. Om du vill att dockikonerna ska se lika ut som mina gör, tanka även Glasklart Dockflow då. Även de i Cydia
Ladda ner Five icon dock från Cydia. Om du vill att dockikonerna ska se lika ut som mina gör, tanka även Glasklart Dockflow då. Även de i Cydia
Bocka i “User wallpaper” i Winterboard.
Mitt nya tema.
Skulle ju vilja haft 5 serien, men hittade bara lite m3 bilder 🙁
Temat heter glasklart och finns i Cydia, docken heter glaslart dockflow om du undrar;)
Just ja, kan lika gärna visa min…
Vill inte ha nån bakgrund med “motiv” då ikonerna bara förstör… enligt mig iaf 🙂@Spökplumpen 161 wrote:
Okej, favvo-dashen får väl haka på också.
va heter temat SNÄLLLLLLLLLLLLA :o:o:o:o
Använder temat med 5 ikoner per rad atm. Skönt att få plats med mer på en home screen 🙂
@ikeso 29753 wrote:
Varför på engelska Miche?
Engelska för mig är antagligen som svenska för dig 🙂 Om du förstår vad jag menar! Även om jag hanterar det svenska språket väldigt bra 🙂
@qeudee 29757 wrote:
den e perfekt, men ja gillar inte det att ikonerna blir svarta när man flyttar mellan sidorna 🙁
“du gör som mig” sätter de BLÅA ikonerna i rad :P:P
Jag håller med dig 🙂 Stör mig också på att dom blir svarta när man scrollar!
Och ja, man måste ju ha lite ordning på röran! Skulle helst vilja göra ett eget tema med egna ikoner så man får allt att matcha perfekt, men “i lack the abillity to do so”, alltså jag suger på att redigera bilder hehe.
Ser att du också kör på engelska, fint det 🙂
Vad heter ditt tema?
@miche 29787 wrote:
Engelska för mig är antagligen som svenska för dig 🙂 Om du förstår vad jag menar! Även om jag hanterar det svenska språket väldigt bra 🙂
Jag håller med dig 🙂 Stör mig också på att dom blir svarta när man scrollar!
Och ja, man måste ju ha lite ordning på röran! Skulle helst vilja göra ett eget tema med egna ikoner så man får allt att matcha perfekt, men “i lack the abillity to do so”, alltså jag suger på att redigera bilder hehe.
Ser att du också kör på engelska, fint det 🙂
Vad heter ditt tema?
glass two i Cydia 🙂Vilken source ligger Renaissance temat på?
Nu vill jag gärna ha lite nya idéer på några snygga teman. Är less på de jag har.
Mitt tema
[IMG]https://www.iphoneinfo.se/forum/attachment.php?attachmentid=452&stc=1&d=1249499893[/IMG]Har inget namn på det jag laddade upp iaf.Hemmabygge
He he här kommer film på min “gamla” iphone 3g 16gb YouTube – Iphone 3g test
Ny här, Många snygga teman ser jag! Väntar på en 3GS från Tre. Men ja antar att man måste Jailbreaka telefonen för att kunna ändra teman?
Här är temat som jag använder nu.
Lockscreen:
Forumbilder.se hostar denna bildenSpringboard och app:
Forumbilder.se hostar denna bilden@ponyboy 43851 wrote:
Här är temat som jag använder nu.
Lockscreen:
Forumbilder.se hostar denna bildenSpringboard och app:
Forumbilder.se hostar denna bildenSjukt snyggt!
Vad är det för tema/app du kör?@donron 43921 wrote:
Sjukt snyggt!
Vad är det för tema/app du kör?Lockscreen temat heter Lex new Lockscreen, finns här Mod Lexs New Lockscreen – xSellize. Den är lite modiferat du kan läsa i tråden där för att lära dig hur man gör.
Spring board temat heter iElegance PRO och om du vill ha extra ikoner får du hämta dem från i’Elegance Pro MasterGGM Remix.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.