Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tips (Apps etc) & Trix för iPhone 3G
-
AuthorPosts
-
@rolle 8724 wrote:
Söker efter ett program jag hade på min Gamla Iphone.
Ifall man tog ett Foto så kunde man ta in det fotot i programet å sen dra med fingret för att “smeta ut dom” dra ut huvudet så det blev längre, läpparna osv osv osv – någon som har ett Namn på det Programet?
Jag har ett app som fungerar som du förklarar det heter Realartist och är roligt som snusk, har för mig att det var gratis oxå! peace
@rolle 8724 wrote:
Söker efter ett program jag hade på min Gamla Iphone.
Ifall man tog ett Foto så kunde man ta in det fotot i programet å sen dra med fingret för att “smeta ut dom” dra ut huvudet så det blev längre, läpparna osv osv osv – någon som har ett Namn på det Programet?
Jag har ett app som fungerar som du förklarar det heter Realartist och är roligt som snusk, har för mig att det var gratis oxå! peace
Finns det inget app för hålla kolla på Premier League matcher/resultat osv?
Har googlat lite men inte hittat nått.Finns det inget app för hålla kolla på Premier League matcher/resultat osv?
Har googlat lite men inte hittat nått.Då har du inte sökt tillräckligt!Testa iPhoogle och sök på sport!
Då har du inte sökt tillräckligt!Testa iPhoogle och sök på sport!
Jag skulle vilja tipsa om PowerSearch! En app från företaget Wayfinder..
PowerSearch är en kraftfull sökmotor, där du kan söka efter saker och platser i din omedelbara omgivning.Tummarna upp för PowerSearch!
😛
Jag skulle vilja tipsa om PowerSearch! En app från företaget Wayfinder..
PowerSearch är en kraftfull sökmotor, där du kan söka efter saker och platser i din omedelbara omgivning.Tummarna upp för PowerSearch!
😛
Är inte PowerSearch segt? andra här på forumet har skrivit att det tar avsevärd tid att leta efter saker & ting
Är inte PowerSearch segt? andra här på forumet har skrivit att det tar avsevärd tid att leta efter saker & ting
Powersearch verkar vara en lite simplare variant av sökfunktionen i min GPS,är säkert en bra app om man behöver den!
Powersearch verkar vara en lite simplare variant av sökfunktionen i min GPS,är säkert en bra app om man behöver den!
Vill tipsa om Lock Calendar i cydia, är vad det heter. visar din kalender i lockscreen.. kanske har funnits ett tag nu. men har inte sett det här på iphoneinfo (:
fungerar kalasVill tipsa om Lock Calendar i cydia, är vad det heter. visar din kalender i lockscreen.. kanske har funnits ett tag nu. men har inte sett det här på iphoneinfo (:
fungerar kalasBevis på att jag inte har Lock Calendar
Bevis på att jag inte har Lock Calendar
Skumt, bläddra i “System” kategorin då, där den ska ligga. Jag testade den just men blev inte direkt störtförtjust.
Skumt, bläddra i “System” kategorin då, där den ska ligga. Jag testade den just men blev inte direkt störtförtjust.
SKUMT, Hittar den inte i system heller :S:S:S::S:S
SKUMT, Hittar den inte i system heller :S:S:S::S:S
@minglarn 23236 wrote:
Det kan ju vara att han inte har den rätta “repristory” eller vad sjutton det heter..
Såg annars denna uCalender… Kan ju vara något?
Edit: Såg dock att den skulle kosta 40dollar… jisses! 😮
Jo jag vet µcalendar är bara en demo i typ en vecka.. sen försvinner den demo versionen.. därför är Lock Calendar awesome! 😉
@minglarn 23236 wrote:
Det kan ju vara att han inte har den rätta “repristory” eller vad sjutton det heter..
Såg annars denna uCalender… Kan ju vara något?
Edit: Såg dock att den skulle kosta 40dollar… jisses! 😮
Jo jag vet µcalendar är bara en demo i typ en vecka.. sen försvinner den demo versionen.. därför är Lock Calendar awesome! 😉
@jolinjom 23218 wrote:
Nu bör den dyka upp i din Cydia för att nu verkar den vara officiel..
@jolinjom 23218 wrote:
Nu bör den dyka upp i din Cydia för att nu verkar den vara officiel..
Vi får nog dessvärre vänta några dagar till. Fungerar inte så bra för oss med 24tim.
Från utvecklaren: I just want to let those international users out there know that a new version will be coming out in the next day or so that will fix the problem of events being displayed on the incorrect day.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.