Tips: Iphone i butik!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Tips: Iphone i butik!

Viewing 22 posts - 1 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Member
    Post count: 72

I Uppsala och Centralstation finns det en Tele2 butik som har Iphone i lager. Köpte min idag måndag och det fanns både 16 och 32 GB inne och ganska gott om dom sa försäljaren. Ni som inte orkar vänta och bor i närheten, åk dit.

Jetii
    Member
    Post count: 106

Någon som vet om det finns någon tele2 butik i Göteborg som har iphone 4 inne?

trigger_killer
    Member
    Post count: 303

Är det någon som vet någon butik med Göteborg och dess omnejd som har iphone 4 inne?

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Någon som sitte inne på info om det finns iPhone 4 på lager någonstans i Växjö?

Bmode
    Member
    Post count: 201

@timpppa 73776 wrote:

I Uppsala och Centralstation finns det en Tele2 butik som har Iphone i lager. Köpte min idag måndag och det fanns både 16 och 32 GB inne och ganska gott om dom sa försäljaren. Ni som inte orkar vänta och bor i närheten, åk dit.

kontant eller med ab. ?

Timpppa
    Member
    Post count: 72

@bmode 73853 wrote:

kontant eller med ab. ?

Med ab, går ej alls och köpa utan ab. Tele2 säljer bara med ab och Comviq säljer utan ab sa killen som jobbade där. Men Comviq har 5-6 veckors kö tyvärr.

Bergendahl
    Member
    Post count: 49

@timpppa 73776 wrote:

Bokade en lur via tele2.se men det kan ta upp emot 4v innan man får den.

Kanske skall ta och ringa butiken imorn då, har en bit att åka men det är det värt om det finns i lager.

Tack för tipset iaf!

Bergendahl
    Member
    Post count: 49

Tack timpa. nu har jag vart dit och inhandlat en 32gb 😀 jag och bror köpte varsin, sen fanns det en 32gb kvar. Dom skulle få in en ny lev imorgon som troligast, annars på fredag!

Neiph
    Member
    Post count: 1

Nu var det en vecka sedan ni skrev här, men eftersom föregående talare pratade om en eventuell leveras i fredags så undrar jag om någon har koll ifall dom har några i lager just nu? Eller om någon har tips på andra butiker i Uppsala-regionen som kan ha Iphone 4 i lager?

Tack så mycket!:)

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Vad jag förstår så kommer nästa leverans i september då de vita iPhone 4 kommer. Men ev lagerstatus osv kan jag inte svara på.. Det blir till att ringa runt och leta för éran del.

mrsmart
    Member

Enklaste sättet att få snabbt torde vara att kika runt i alla butiker i ditt närområde som någonsin haft en mobiltelefon till salu, att beställa via nätet verkar vara helt kört om man inte vill vänta minst 6 veckor, undantag om man beställer via CSN/Meceant.

jouh
    Member
    Post count: 69

@mrsmart 75907 wrote:

Enklaste sättet att få snabbt torde vara att kika runt i alla butiker i ditt närområde som någonsin haft en mobiltelefon till salu, att beställa via nätet verkar vara helt kört om man inte vill vänta minst 6 veckor, undantag om man beställer via CSN/Meceant.

Hur är det om man beställer via CSN/Meceant?? :confused:

mrsmart
    Member

@jouh 75978 wrote:

Hur är det om man beställer via CSN/Meceant?? :confused:

Jag beställde där och fick inom en vecka, där är “köpslussen” inte öppen så ofta så de säljer väldigt restriktivt då de enligt sig själva vill sälja när de har i lager, så om du lyckas beställa där får du troligtvis din telefon inom 2 leveranser från Apple.

jouh
    Member
    Post count: 69

@mrsmart 76000 wrote:

Jag beställde där och fick inom en vecka, där är “köpslussen” inte öppen så ofta så de säljer väldigt restriktivt då de enligt sig själva vill sälja när de har i lager, så om du lyckas beställa där får du troligtvis din telefon inom 2 leveranser från Apple.

Hos vilken operatör då???

mrsmart
    Member

@jouh 76006 wrote:

Hos vilken operatör då???

Tele2 med studentrabatt från CSN/Meceant.

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Jag köpte min 4:a på Tele2 Nordstan i Göteborg i tisdags. De hade då ca 50st i lager och skulle få in fler i onsdags. 🙂

Timmysthlm
    Member
    Post count: 6

Expert Sthlm\Länna har 20+ Tele 2 i lager 16 gb

second
    Member
    Post count: 63

Teknikmagasinet i Farsta Strand hade en hel del 32 GB:are i lager igår. Vet även att tele 2 ute i Sollentuna brukar få in leveranser av iPhone 4 till butik, när och hur mycket vet jag inte dock.

mrsmart
    Member

Borde väl vara flertalet butiker med 4:an i lager nu, jag menar, det är ändå 1 och en halv månad sedan lanseringen i Sverige.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

@madonnana 79736 wrote:

APPLE Iphone 4 32gb factory unlocked MC605B/A Prisgaranti, Garanterat Billigast!!

Jag hadde i alla fall aldrig köpt där..
    Luktar SCAM över hela sajten.
    Har nån köpt och fått redig iPhone ?

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Tror många affärer har den i lager nu, men kan tipsa om några ändå:
    *Mediamarkt i Borås, Knalleland.
    *Telenor i Borås, Centrum.
    *Telia i Borås, Centrum.

museo12
    Member
    Post count: 11

@iPhoneReservdelar.se 79754 wrote:

Jag hadde i alla fall aldrig köpt där..
    Luktar SCAM över hela sajten.
    Har nån köpt och fått redig iPhone ?

Verkar för bra för att vara sant.

Viewing 22 posts - 1 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.