Tips på bra Cydia/Installer Apps

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tips på bra Cydia/Installer Apps

Viewing 27 posts - 201 through 227 (of 227 total)
  • Author
    Member
    Post count: 456

@simba 18104 wrote:

Alltså, funktionen med MM är att man ändrar texten för operatörsloggan, inte operatören. 🙂 Helt ofarligt, även för den som är utomlands 😉

Nej det är inte så bra, jag vill ofta veta viken operatör jag är ansluten till utomlands, det kan skilja mycket i priser och i vissa områden växlar man mycket mellan olika operatörer.

vossen
    Member
    Post count: 1457

@jompao 23764 wrote:

Nej det är inte så bra, jag vill ofta veta viken operatör jag är ansluten till utomlands, det kan skilja mycket i priser och i vissa områden växlar man mycket mellan olika operatörer.

då är de bara gå in och lämna fältet blankt och sedan så står det vilket operatör du har, du kan även gå in på inställningar för att se vilken operatör du har;)

Kungen
    Member
    Post count: 985

Såg att någon tipsat om hur man får crackade program till iPhone, Får man länka till macworld där det står om det? Provar iaf:P
    Hackarna har krossat App Stores drm-skydd – MacWorld

utalker
    Member
    Post count: 403

@kungen 24287 wrote:

Såg att någon tipsat om hur man får crackade program till iPhone, Får man länka till macworld där det står om det? Provar iaf:P
    Hackarna har krossat App Stores drm-skydd – MacWorld

Haha “Med andra ord kan ”I am rich” snart finnas i fler telefoner, om någon av det programmets kunder får för sig att vara ”givmild”.”

Den appen har funnit tillgänglig för nerladdning i några månader xD

Pear
    Member
    Post count: 322

ehm, läste lite om detta med Five Column Springboard, och jag har laddat ner filen som gör att man får det, vart ska ja lägga den?

naknokelb
    Member
    Post count: 1

hur får jag 5ikoner på hela rutan o inte bara där nere????

bozz
    Member
    Post count: 1199
    Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Vill tipsa om NoCyfresh. Det är en sbsettings toogle som stänger av cydias autorefresh. Spar mycket tid ifall man vill bara in i cydia snabbt och titta på nåt. Man kan fortfarande trycka på refresh genom att gå till changes och trycka på Refresh.

Bild på sbsettings togglen Här

perk
    Member
    Post count: 356

Är det någon som har koll på om det finns nån toggle för data roaming till sbsettings?

perk
    Member

Är det någon som har koll på om det finns nån toggle för data roaming till sbsettings?

perk
    Member

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@perk 47826 wrote:

Nej, har själv letat så det blir till att promenera in i Inställningar för att slå av/på

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

CyDelete 🙂
    Ta bort Cydiaapps precis som apps från appstore. DvS hålla fingret på ikonen tills Kryss kommer upp 🙂

bozz
    Member

Någon som vet ifall detta är den bästa när det gäller att byta låt med volymknapparna? den känns lite gammal.. SBSetting Volume MC

3GS
    Member
    Post count: 65

Hur laddar jag ner apps från cyndia? Har varit inne på cyndia på mobilen, men fattar inget?

bozz
    Member

@3gs 49674 wrote:

Hur laddar jag ner apps från cyndia? Har varit inne på cyndia på mobilen, men fattar inget?

C-y-d-i-a. Cydia! 🙂
    När du har hittat något du vill installera i Cydia, finns det en liten knapp längst upp till höger där det står Install (1). Tryck på den. Sedan kommer det en ny sida. Titta längst upp till höger igen. Tryck confirm(2). Gör lite situps medans det installeras.

(1)cydia_install_cyntact.jpg (2)cydia-confirm-install.gif

Du kan både söka efter saker i search-fliken (1), eller bläddra bland olika kategorier i Sections(1)

Jabbex
    Member
    Post count: 36

@naknokelb 46803 wrote:

hur får jag 5ikoner på hela rutan o inte bara där nere????

Sök i cydia på fiveirows …. Då ska du hitta det:D

HabboHotel
    Member
    Post count: 132

Tjo det var en som sa att om man har crackade apps och ansluter sin kabel till itunes så raderar itunes dom direkt är det sant?

Den personen fick en varning tilldelad och den tråden låstes. För att vara rättvis måste jag även tilldela en varning till dig. Det är absolut förbjudet att diskutera crackade applikationer i detta forum.

§8 Piratkopiering
    Du får inte sprida länkar med anknytning till piratkopierat material. Det är inte tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättsskyddat material. All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden och leder til varningar och i förlängningen avstängning!

Varning tilldelad /Ponyboy

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@habbohotel 63026 wrote:

Tjo det var en som sa att om man har crackade apps och ansluter sin kabel till itunes så raderar itunes dom direkt är det sant?

Heheheheheheheheheheheheheh

Rätt åt dig isåfall 😀

Du bryter mot forumregel 8..
    POK!

HabboHotel
    Member

Jag installerade ”nocyfresh” nyss och det står att den ska vara i sbsettings för att aktivera den, men jag hittar den inte där hittar bara 3g och 3g Unr.

matteh80
    Member
    Post count: 150

Respring? Kikat i SBSettings om du har den togglen igång?

HabboHotel
    Member

@matteh80 67451 wrote:

Respring? Kikat i SBSettings om du har den togglen igång?

japp men problemet är att jag inte hittar den togglen i sbsettings, vet du vad den heter då?

matteh80
    Member

nä, använder inte det programmet… men toggles som inte kommer fram brukar man kunna få fram om man kikar där man ställer in aktiva toggles.

HabboHotel
    Member

@matteh80 67457 wrote:

nä, använder inte det programmet… men toggles som inte kommer fram brukar man kunna få fram om man kikar där man ställer in aktiva toggles.

Hur gör man det då?

matteh80
    Member

SBSettings -> more -> Set toggles

HabboHotel
    Member

@matteh80 67479 wrote:

SBSettings -> more -> Set toggles

tack då?

HabboHotel
    Member

pwntunes har uppdateras idag

Viewing 27 posts - 201 through 227 (of 227 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.