Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Tog mig 1 månad att få tillbaka den efter service!!!!
-
AuthorPosts
-
Telia Nordstan Göteborg!
Svara inte på mail, telefonsamtal, är allmänt otrevliga.. Varning utfärdad för att lämna in din Iphone på service tog mig 1 mån att få tillbaka den samt att dom ville ha 410kr pga att felet ej kunde reproduceras..Ja, det var ju inte så trevligt. Har själv bara haft trevliga erfarenheter av Telias kundservice.
Det finns inte mycket mer irriterande som telefon reparatör att leta efter ett fel som kunden påstår finns men egentligen inte finns 😛 (Jobbar som det)
Kan säga ett det inte specifikt är Telia och Telia i nordstan’s fel. I princip alla trasiga telefoner skickas till samma företag. Akta er för telenor dock, deras egna reparationer förstör mer än hjälper..
Tog mig 3 veckor att få en ny iPhone p.g.a av en DoA repa på baksidan.
Fick dock 500 kr för samtalspott.Notera också att de som tog 3 veckor på sig var vår kära vän Anovo 🙁
Fick dock 500 kr för samtalspott.Notera också att de som tog 3 veckor på sig var vår kära vän Anovo 🙁
Jag hoppas ni förstår att vi får in tusentals mobiltelefoner VARJE DAG så det kan ofta ta några veckor att arbeta igenom alla
Jag hoppas ni förstår att vi får in tusentals mobiltelefoner VARJE DAG så det kan ofta ta några veckor att arbeta igenom alla
Ok, så här är det; När en iPhone behöver lagas skickas den först till Anovo i Nacka. Där undersöks den och om det är ett mjukvarufel lagas det på plats. Är det däremot ett hårdvarufel så skickas den ner till Holland och lagas där nere.
Så det kan nog vara därför det tog en stund för dig mcolof
Ok, så här är det; När en iPhone behöver lagas skickas den först till Anovo i Nacka. Där undersöks den och om det är ett mjukvarufel lagas det på plats. Är det däremot ett hårdvarufel så skickas den ner till Holland och lagas där nere.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.