Totallåst efter jailbreak!!!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Totallåst efter jailbreak!!!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej
    Har en 3g med 3.0 OS som jag har försökt att “jailbreaka” med redsn0w.
    Allt gick bra under uppdateringen men efter omstart så hänger sig telefonen i första bootläget med “äppelloggan”. Jag kommer aldrig vidare, inte heller så får jag någon kontakt med Itunes så att jag kan återställa telefonen.

Någon som har några ideér.

TELB

Mevvan
    Member
    Post count: 112

@telb 41864 wrote:

Hej
    Har en 3g med 3.0 OS som jag har försökt att “jailbreaka” med redsn0w.
    Allt gick bra under uppdateringen men efter omstart så hänger sig telefonen i första bootläget med “äppelloggan”. Jag kommer aldrig vidare, inte heller så får jag någon kontakt med Itunes så att jag kan återställa telefonen.

Någon som har några ideér.

TELB

Sätt telefonen i dfu mode
    iClarified – iPhone – How to Put an iPhone Into DFU Mode

så kommer du kunna göra åter ställning via iTunes följ instruktionerna i länken bara.

wwiktor
    Member
    Post count: 16

@mevvan 41877 wrote:

Sätt telefonen i dfu mode
    iClarified – iPhone – How to Put an iPhone Into DFU Mode

så kommer du kunna göra åter ställning via iTunes följ instruktionerna i länken bara.

När jag sätter telefonen i dfu mode uppdateras mjukvaran till den senaste vilket gör att jag fortfarande inte kan nedgradera..
    Jag har en iphone 3g..?
    What to do?

Mevvan
    Member
    Post count: 112

@wwiktor 41953 wrote:

När jag sätter telefonen i dfu mode uppdateras mjukvaran till den senaste vilket gör att jag fortfarande inte kan nedgradera..
    Jag har en iphone 3g..?
    What to do?

Jo det är så men det går att nedgradera från 3.1 iaf så är du säker på att du hade 3.0 i telefonen när du körde jailbreak?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.